Kijk ik opzij zie ik die twee daar zitten met HEULE zielige oogjes "Baasje, mogen we alweer komen?"
Ze kunnen wel braaf zijn in ieder geval
Hebben jullie ook wel eens zoiets?
Moderator: moderatorteam

Haha, ja die van ons willen dat ook nog wel eens doen dan racen ze naar binnen en zeggen we "Ho! Op je plaats en blijf". Dan zie je ze echt afremmen.gonnie schreef:Nee, mijn honden wachten nooit in het halletje, die racen gelijk de kamer in.
Ooohhh hahahaLuna87 schreef:Aaaahhhh, arme drommels! Hier vergeet ik wel eens dat Luna in de achtertuin is. Als ik dan na een tijdje de keuken inloop steekt er een heel sneu bullenkoppie door het kattenluikje
Och ja, dat hebben wij ook eens gehad.TessaThomas schreef:Ik ben eens vergeten om te zeggen dat ze mochten eten.Tay en Tessa lagen braaf af, ik wilde nog even iets in de bak erbij gooien dus liep naar binnen en vergat vervolgens wat ik ging doen. Toen ik een paar minuten later weer naar buiten keek, lagen ze nog vol spanning te wachten.
Ohhh dat is ook braaf zeg!Jits90 schreef:Bij het wandelen moeten ze braaf wachten aan de stoeprand voordat ik het commando 'over' geef om over te steken. Het is al eens voorgevallen dat ik al overstak en Damy bleef zitten![]()
Vervolgens na het oversteken zeg ik links of rechts, en ook dat vergeet ik weleensDamy hupt dan wat links en rechts en weet niet waar hij heen moet, hihi. Het is ook zo'n braverd

Oh echt? Mijn man zou gék worden haha!Sanner schreef:Haha dat is wel heel braaf. Zo goed zijn ze hier niet opgevoed.Als Teun buiten is geweest racet hij juist zo snel mogelijk naar binnen om zich schoon te vegen op mijn witte stoffen bank.
Ik probeer hem wel voor te zijn en de tussendeur dicht te houden zo dat ik 'm eerst even af kan drogen. Maar er liggen kleden over de bank heen en de hoezen van de bank kunnen ook in de was, dat scheelt.sjm schreef:Oh echt? Mijn man zou gék worden haha!Sanner schreef:Haha dat is wel heel braaf. Zo goed zijn ze hier niet opgevoed.Als Teun buiten is geweest racet hij juist zo snel mogelijk naar binnen om zich schoon te vegen op mijn witte stoffen bank.
Dus je bank is nu zwart?

Haha, nou het kost ook wel heel veel moeite hoor. Je moet wel sterk in je schoenen staan om zo'n kleine rat op te voeden.Aelynn schreef:Ach wat een schatjes toch!
Wel super goed getraind dat ze dat doen, knap hoor! En ik hoor mensen weleens zeggen dat je chihuahua's niet kunt trainen en dat ze niet luisteren.
Meer complimenten voor jou dussjm schreef:Haha, nou het kost ook wel heel veel moeite hoor. Je moet wel sterk in je schoenen staan om zo'n kleine rat op te voeden.Aelynn schreef:Ach wat een schatjes toch!
Wel super goed getraind dat ze dat doen, knap hoor! En ik hoor mensen weleens zeggen dat je chihuahua's niet kunt trainen en dat ze niet luisteren.![]()
Ze zijn niet bepaald makkelijk.

Haha daarom nemen wij ook geen witte bank, en ook geen nieuwe maar tweedehandssjm schreef:Oh echt? Mijn man zou gék worden haha!Sanner schreef:Haha dat is wel heel braaf. Zo goed zijn ze hier niet opgevoed.Als Teun buiten is geweest racet hij juist zo snel mogelijk naar binnen om zich schoon te vegen op mijn witte stoffen bank.
Dus je bank is nu zwart?