Na net weer lid te zijn geworden onder een andere gebruikersnaam dan voorheen, heb ik gelijk een vraag!
Wij hebben een Vizsla van 7,5 maanden. Normaal gesproken eet meneer alles wat los en vast zit. Sinds vorige week dinsdag eet hij bijna niet. In het begin had hij ook diarree en gaf hij over. Dit doet hij inmiddels niet meer. Hij is hartstikke levendig en oogt absoluut niet ziek. Afgelopen vrijdag ben ik bij de dierenarts geweest en ook die kon niks vinden. Ze gaf aan dat het eventueel een loopse teef is of dat hij ons gewoon aan het uitproberen is.
We probeerden zijn eten voorheen lekker te maken door er bijvoorbeeld voor van Renske overheen te doen. Dat ging dan wel naar binnen, maar niet van harte. Zelf vers vlees laat meneer staan.
Vanaf vandaag zetten wij puur en alleen zijn brokken neer. Eet hij het niet, dan maar niet. Hij ziet er nog goed uit en is niet extreem afgevallen.
Hebben jullie nog tips?
P.S: ik zal van het weekend even een foto uploaden van Ollie. Zit nu op mijn werk, dus vandaar dat er nog even geen foto bij zit.