Mijn vriend en ik zijn al een tijdje op zoek naar een hond. ( onze eerste hond en ik vind het heel erg spannend allemaal

Ik ben al twee maanden lang aan het zoeken welk hondje voor ons geschikt is.
Nu ben ik zelf helemaal verliefd geworden op de kruizing tussen een Maltezer en een Shih tzu.
Ik wil heel graag een mooie en gezonde hond. Voordat jullie allemaal in de aanval schieten.... hondjes.nl heeft echt prachtige hondjes op de site staan.. schijn bedriegt misschien... Ik ben er zelf niet geweest.. maar vind het echt prachtige honden en zn hondje zou ik graag hebben. Wel uiteraard bij een betrouwbaar adres:)
Eventueel is een rasechte shih tzu ook een optie. Wij hebben hondjes op marktplaats gezien waarvan de moeder sowieso een stamboom heeft (de man heeft de stamboom er destijds niet bijgekocht, was niet de bedoeling te gaan fokken) Hierna wil hij zijn hondje laten steriliseren..
Ik vind eigenlijk niet zo veel duidelijke foto van deze volwassen honden. Zijn er mensen die eens een foto willen posten van een volwassen
Shih tzu - maltezer en een ras Shih tzu?
Hebben jullie zelf een nestje of ken je iemand die zeker betrouwbaar is laat het mij weten:)
Ellen