Welke foto van jou hond(en) geven jou het grootste gevoel van vergane tijd?
De spelregels: 1 foto per hond, en vermeld erbij wat jullie toen aan het doen waren en waarom die foto een lading heeft!
Ik heb voor Mayke deze uitgekozen. Mayke in dr carrière als scheepshond. Een periode die we zonder spijt achter ons hebben gelaten, maar waar ik wel met prachtige herinneringen aan terug denk. Mayke met tegenlicht en op de achtergrond het schip wat voor mij een ziel heeft gekregen en waar ik aan terug denk als aan een verloren liefde.
Uitlaten was hier alleen voor 6 uur in de ochtend mogelijk, omdat een uur later de boel weer onder water staat. Op zo'n moment is de wereld even helemaal van jou alleen.

Voor Kiwi heb ik deze foto gekozen. Het is geen mooie foto maar wel een herinnering naar een momentje van bezinning. Zoals Kiwi daar soms een kwartier op de stijger kon zitten uitstaren naar het grauwe meer in een druilerige zomer - zo voelde ik me destijds ook. Ik zat hier om een tijdje te overbruggen dat ik geen huis had, op een bootje dat veel te klein en troosteloos was om lang op te vertoeven, maar wat wel heerlijk de ruimte gaf om mezelf lekker terug te trekken in een woelige tijd.

Ik ben heel benieuwd wat jullie uitkiezen!