Ik ben een echte "ja, ik doe het zo" of "dat regel ik wel" en vervolgens blijf ik lekker op mijn gat zitten of dingen doen die vooral ik nuttig vind.
Ik ben af en toe heel graag alleen, alleen zijn vind ik heerlijk. Maar zo af en toe ben ik ook graag onder gezelschap en heb het dan heel erg naar mijn zin. Soms zit ik boordevol energie en ben ik niet te stoppen en andere dagen ben ik een luie huismus.
Als ik werk ben ik heel gestructureerd, iets wat ik in het normale leven niet ben.
Het moet dan gaan zoals ik wil, gaat dat niet zo, raak ik gefrustreerd en zet ik extra kracht bij en ga er voor 200% tegenaan. Daar kan ik me ook wel in verliezen en moet ik geremd worden.
Als ik iets wil, wil ik het nu.
Ik ben geen leider, ik vind het fijner als iemand het voor mij plant en aanwijst.
De richting aan geeft.
Ik wil iedereen tevreden houden. Als ik dat niet kan trek ik me dat heel erg aan en kan daar behoorlijk van slag van raken. Daar ben ik dan de hele dag of langer mee bezig.
Ik onthoud elk onrecht dat mij is aangedaan en blijf daar rekening mee houden in alles wat ik voor je of om je heen zal doen.
Beweging vind ik fijn, en ik kan daar ook fanatiek in zijn. Vooral snelheid, ik houd van snelheid.
Als ik mij hecht, hecht ik mij vaak aan maar één of twee personen. Ik ben geen allemansvriend. Ik ben wel vriendelijk tegen je, maar meer dan ooit een kletspraatje zal ik niet gauw met je doen.
Wat voor ras ik ben weet ik niet.
Op het werkgedeelte en leiderschap na lijk ik wel op mijn Manu, maar of dat typisch Husky is weet ik niet.
Ik denk dat ik een baasgericht ras ben