Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Luna... Dag Eerste. Dag Enige.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje) - Aantal honden: 2
Re: Luna... Dag Eerste. Dag Enige.
Heel veel sterkte
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
- *tweety*
- Zeer actief
Heel veel sterkte met het gemis 

Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Weinig woorden, die zoveel zeggen... wat een gemis!
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
- Inne
- Zeer actief
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
een zo'n dierbaar maatje te moeten missen is vreselijk!
voor mij voelde het alsof er een ledemaat was afgerukt
maar beetje bij beetje zullen de goeie herinneringen sterker worden dan het gémis, al zal dat altijd blijven.
Ik wens je veel sterkte een manier te vinden om om te gaan met al je verdriet
voor mij voelde het alsof er een ledemaat was afgerukt

maar beetje bij beetje zullen de goeie herinneringen sterker worden dan het gémis, al zal dat altijd blijven.
Ik wens je veel sterkte een manier te vinden om om te gaan met al je verdriet

- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
- Aantal honden: 2
Heel veel sterkte gewenst.
Dag Luna, rust zacht.
Dag Luna, rust zacht.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retrievers
Je pijn en verdriet klinken juist heel hard door in die paar zinnen!
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Heel veel sterkte!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
- Zeer actief
Heel veel sterkte 

- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
- Hanneke2
- Zeer actief
Heel veel sterkte met het verlies van je mooie Luna.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je allerliefste hondenmaatje Luna 

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Heel veel sterkte.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
Dankjewel allemaal.
Ondertussen dik een week geleden dat ik mijn dame moest laten gaan.
Ik heb er wel vrede mee... Het is allemaal zo goed gegaan als we het konden doen. Haar hele leven, haar afscheid.
Op woensdag had ik met haar een afspraak bij de kiné, en daar stelden we toen al samen vast dat de achterhand het aan het begeven was, dat haar rug 'vast' zat door het proberen te compenseren van die zwakte, en dat bij neurostimulatie de impulsen niet meer 100% doorkwamen. Ik had me toen ingesteld op nog wat comfortzorg. Want ze had nog zoveel zin.
Zondag had ik haar zoals altijd mee naar onze hydrotraining. Beetje genieten en opwarmen in de spa, zoals altijd. Maar daar bleef ze wiebelen, steun zoeken, trappelen... Ik wou het weten, of ze nog 'wou'. Bij het naar het zwembad stappen, passeerde ze de bak met speeltjes, waar ze altijd zsm een tennisbal uitnam. Die moest ik nu zelf nemen. Toen ik haar die toonde, gingen haar oren héél even scherp de lucht in. Normaal was dat het moment dat ik me schrap moest zetten om haar op de rem te houden. Ik gooide de bal in het water, en ze draaide haar hoofd weg. Duidelijker had ze het me niet kunnen vertellen.
Uiteindelijk heb ik dinsdagochtend alle afspraken gemaakt (DA, crematorium). Dinsdagavond hebben we liggen lummelen in de zon, heeft ze blikjes begraven in de tuin,... Heeft ze nog een allerlaatste keer haar meest geliefde sport gedaan, namelijk nog een klein rondje pakwerk, weliswaar vanuit zit, maar ze beet best nog hard
. Ze probeerde zelfs de mouw (die ze anders nooit meekreeg, want dan kreeg je ze niet meer los) nog te begraven.
Woensdag is de DA naar ons gekomen. Buiten, op het trainingsterrein, lekker in het zonnetje, heeft ze haar inspuiting gehad. Bij de eerste dosis, eigenlijk enkel genoeg om te slapen, was ze al weg. Haar lichaam was op.
En dan ben ik haar gaan wegbrengen naar het crematorium. Op afspraak, zodat ik haar ook meteen dezelfde dag nog thuis had. Daar heeft ze best nog dwars gelegen. Door haar pootafdruk keer op keer te laten mislukken. En door niet in één blik te passen.
Ach. Het is zo goed geweest. Maar ik mis haar nog zo veel kleine keren. Bij die lange neus die op de hoek van de kennel nog even een aai kwam vragen voor ik vertrok. Dat heeft ze al die jaren, elke dag, gedaan. Elke dag 'Tot straks he, muis'. Bij die bange 'student-hond' in een privéles die eigenlijk nood heeft aan een rustige hond om zich aan op te trekken. Bij die weinig subtiele plof elke avond in de bench. Bij dat stuk vlees dat ik vanavond liet liggen bij het avondeten, zoals zo vaak,... Bij zoveel....
Ondertussen dik een week geleden dat ik mijn dame moest laten gaan.
Ik heb er wel vrede mee... Het is allemaal zo goed gegaan als we het konden doen. Haar hele leven, haar afscheid.
Op woensdag had ik met haar een afspraak bij de kiné, en daar stelden we toen al samen vast dat de achterhand het aan het begeven was, dat haar rug 'vast' zat door het proberen te compenseren van die zwakte, en dat bij neurostimulatie de impulsen niet meer 100% doorkwamen. Ik had me toen ingesteld op nog wat comfortzorg. Want ze had nog zoveel zin.
Zondag had ik haar zoals altijd mee naar onze hydrotraining. Beetje genieten en opwarmen in de spa, zoals altijd. Maar daar bleef ze wiebelen, steun zoeken, trappelen... Ik wou het weten, of ze nog 'wou'. Bij het naar het zwembad stappen, passeerde ze de bak met speeltjes, waar ze altijd zsm een tennisbal uitnam. Die moest ik nu zelf nemen. Toen ik haar die toonde, gingen haar oren héél even scherp de lucht in. Normaal was dat het moment dat ik me schrap moest zetten om haar op de rem te houden. Ik gooide de bal in het water, en ze draaide haar hoofd weg. Duidelijker had ze het me niet kunnen vertellen.

Uiteindelijk heb ik dinsdagochtend alle afspraken gemaakt (DA, crematorium). Dinsdagavond hebben we liggen lummelen in de zon, heeft ze blikjes begraven in de tuin,... Heeft ze nog een allerlaatste keer haar meest geliefde sport gedaan, namelijk nog een klein rondje pakwerk, weliswaar vanuit zit, maar ze beet best nog hard

Woensdag is de DA naar ons gekomen. Buiten, op het trainingsterrein, lekker in het zonnetje, heeft ze haar inspuiting gehad. Bij de eerste dosis, eigenlijk enkel genoeg om te slapen, was ze al weg. Haar lichaam was op.

En dan ben ik haar gaan wegbrengen naar het crematorium. Op afspraak, zodat ik haar ook meteen dezelfde dag nog thuis had. Daar heeft ze best nog dwars gelegen. Door haar pootafdruk keer op keer te laten mislukken. En door niet in één blik te passen.

Ach. Het is zo goed geweest. Maar ik mis haar nog zo veel kleine keren. Bij die lange neus die op de hoek van de kennel nog even een aai kwam vragen voor ik vertrok. Dat heeft ze al die jaren, elke dag, gedaan. Elke dag 'Tot straks he, muis'. Bij die bange 'student-hond' in een privéles die eigenlijk nood heeft aan een rustige hond om zich aan op te trekken. Bij die weinig subtiele plof elke avond in de bench. Bij dat stuk vlees dat ik vanavond liet liggen bij het avondeten, zoals zo vaak,... Bij zoveel....
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Just like the moon, you're always there, watching.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Die blik zondag....duidelijker kon niet nee. Was de enige keuze die er nog was helaas.
Het missen blijft, de harde randjes slijten.....
Kleine dingen brengen je wel weer snel terug naar de harde realiteit van het gemis. Net als je denkt dat het wat dragelijker wordt.....
Het missen blijft, de harde randjes slijten.....
Kleine dingen brengen je wel weer snel terug naar de harde realiteit van het gemis. Net als je denkt dat het wat dragelijker wordt.....
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat een ontroerend stuk over hoe je naar haar luisterde toen ze je vertelde dat het klaar was. En ik zit met trainen in mijn ogen door het stukje over haar afscheid, hoe jullie hebben gelummeld en hoe ze nog pakwerk heeft gedaan... wat een mooi beeld!
Nog heel veel sterkte gewenst met het verlies en gemis van je speciale meisje
.
Nog heel veel sterkte gewenst met het verlies en gemis van je speciale meisje