Izzy is bang voor onweer maar heeft beneden zo haar plekjes waar ze dan gaat liggen. Ik was vanmiddag aan het werk (vanuit huis, ik werk op zolder) en net toen ik bijna klaar was met mijn laatste telefoontje barstte er een hagel/onweersbui los. Ik hoorde Izzy wel klapperen met het kattenluik, dat zit in de deur voor de trap. Maar ineens een hoop kabaal en gedoe. Ik snel mijn gesprek afgerond en naar beneden gerend. Zat ze klem in het kattenluik, kop en voorpoten aan de kant van de trap en de rest nog in de woonkamer
6 tepels kapot geschaafd en 2 schaafplekken naast elkaar bij de onderste tepels. En stinken, stínken
Ik heb haar net maar onder de douche gezet, lekker gemasseerd, de wondjes schoongemaakt (ik kon niet goed zien of het open wonden waren of niet) en het 'angstzweet' eraf. Nat zijn vindt ze altijd leuk dus ze is alweer bijna haar blije zelf maar man wat een schrik
Ben wel erg blij dat ik thuis was, moet er niet aan denken dat dit gebeurd zou zijn als ik er niet was. Maar waarschijnlijk wilde ze naar mij toe en zou ze het niet gedaan hebben als er niemand was.

.