Ik had hem zo mee willen nemen, wat een poepie. Zou een Dobermann X Labrador wat zijn?

Moderator: moderatorteam
Gollum schreef:Ik heb er ooit eens een meegemaakt toen mijn vriend en ik een busje gingen huren. De Dobermann moest het terrein bewaken maar hij vloog me in mijn armen alsof ik een lang verloren vriend was![]()
Ik had hem zo mee willen nemen, wat een poepie. Zou een Dobermann X Labrador wat zijn?
Ja ik ben daar ook nog niet over uit. Die trimrekeningen interesseren me niks dat betaal ik met liefde...Nanna schreef:Hoezo een Bouvier dan? Hou wel rekening met pittige trimrekeningen. Met een baard waar een vol theekopje water in hangt nadat ie gedronken heeft. En, en dat is heel persoonlijk, ik kan niet tegen die lucht. Ik vind alle Bouviers stinken. Maar dat ligt geheel bij mijGimmick schreef: Hij kwam aan met een bouvier. Of dat dan niet iets is...
Whaha wat erg, ik deel de mening wel een beetje. Maar goed ik kwam nog wel eens bij een bouvier fokster. De honden qua karakter spreken me wel aan, maar de vachtverzorging en die baarden en die luchtNanna schreef:Hoezo een Bouvier dan? Hou wel rekening met pittige trimrekeningen. Met een baard waar een vol theekopje water in hangt nadat ie gedronken heeft. En, en dat is heel persoonlijk, ik kan niet tegen die lucht. Ik vind alle Bouviers stinken. Maar dat ligt geheel bij mijGimmick schreef: Hij kwam aan met een bouvier. Of dat dan niet iets is...
wolvster schreef:Een zwarte Russische terrier of een Riessen Schnauzer?
of een Briard?
Oh als ik m dat meld dan haakt hij af op de bouvierbouvierpoedel schreef:Bouvier krijgt ook steeds meer gezondheidsproblemen en ja de meeste kunnen stinken als een otter en bunzing samen.
Ben de mijne net aan het kammen/borstelen en je wilt niet weten wat een lucht die ondervacht vasthoud. Over de sik/baard maar te zwijgen.Gimmick schreef:Oh als ik m dat meld dan haakt hij af op de bouvierbouvierpoedel schreef:Bouvier krijgt ook steeds meer gezondheidsproblemen en ja de meeste kunnen stinken als een otter en bunzing samen.
GrethavW schreef:Een Riezenschnauzer of Beauceron zou inderdaad wel kunnen passen.
Of misschien een Hollandse Herder ruwhaar? Ik vind ze spuuglelijk, maar smaken verschillen en hun karakter is wel leuk.
GrethavW schreef:Heb je weer even genoeg om in te lezen.![]()
Gimmick schreef:GrethavW schreef:Een Riezenschnauzer of Beauceron zou inderdaad wel kunnen passen.
Of misschien een Hollandse Herder ruwhaar? Ik vind ze spuuglelijk, maar smaken verschillen en hun karakter is wel leuk.
Oh nee die vind ik echt niet mooi.![]()
Ik zal me eens verder gaan verdiepen in de Beauceron. Ken het ras een beetje. Wel hele gevoelige honden volgens mij of niet
Een Riezenschnauzer.... hmmmz die ken ik niet zo goed. Ken ook persoonlijk geen mensen die een schnauzer (gehad) hebben.