Superleuk bedacht!
Moderator: moderatorteam

Was mij ook meteen opgevallen. Goed gedaan van ze!Ria8653 schreef:Ze hebben wel een goede afspiegeling gedaan. Staffords, herders, oudjes en Jack Russels. En veel katten.
Je zult je verbazen hoeveel mensen best een asielkat willen maar hier niet aan denken of niet weten dat asielkatten er in alle soorten, maten, leeftijden en karakters zijn! Verbaasd me soms nog steeds. Komen mensen even een kijkje nemen in het asiel en vertellen ze dat ze via via bijvoorbeeld komen, want die hadden een katje uit het asiel dus goh misschien ook eens kijken. Of met de open dag, ook altijd veel mensen die van niks weten. Dit geldt trouwens ook voor konijnen/knagers.Ria8653 schreef:Ik ben niet zo bedreven in het aaien van kartonnen dingen (noch wil ik het), maar zo worden asieldieren wel flink onder de aandacht gebrachtMaar ik denk dat mensen die een hond/kat willen en eventueel uit het asiel, daar toch wel allang gekeken zouden hebben?

Boeien. Natuurlijk doet een bedrijf dit niet als het alleen maar geld kost, maar maakt dat iets uit? Iedereen die nu in de Iek komt ziet wel díe honden.bouvierpoedel schreef:Zet altijd mijn vraagtekens bij actie's zoals deze door bedrijven . Het hengeld natuurlijk wel lekker klanten en geld binnen.
En het kost natuurlijk ook heeel veeeel geld aan onderzoek ,reklame bureau's en uitvoeren zodat er ook og iets leuks is af te schrijven.