Tara schreef:Paisley schreef:
Ow die boomstammetjes vind ik alleen maar leuk. Dacht dat andere offroad rijders ze hebben neergelegd
"En je mág ook helemaal niet met je hondjes los in het bos komen! Hier wordt ook weleens stiekem gedaan en ik leg aldoor gebakken spons neer in de bosjes. Flikker er maar lekker bij neer.
Wegwezen met die stinkende lawaaibeesten uit het bos. Ga maar daar wandelen waar het is toegestaan en als het nergens meer mag dan breng je hem maar naar het asiel.
"
Zo zo uit iemand anders zn mond kunnen komen. Ieder zn meug.
Meten met twee maten is je ook niet vreemd geloof ik?
Nee hoor, ik doe gewoon alles wat verboden is, met mijn hond èn met mijn motor. De cursieve zin zijn nana's woorden, die maar een klein beetje hoeven te worden aangepast om het vanuit een hondenhatende motorijder zn mond te komen, zoals nana's woorden uit een motorhatende hondenbezitter komen.
Ik vind dat Nana met twee maten meet. Honden moeten er maar los lopen, maar een motor mag niet langs rijden.
Maar newsflash - motorrijders hebben jullie toestemming niet nodig, net als dat wij als hondenbezitter geen toestemming nodig hebben om onze hond aan- of af te lijnen.
Verdraagzaamheid moet van twee kanten komen, en voordat je blèhrt dat motorrijders op moeten rotten en boomstammetjes voor ze het pad op sleept, kun je ook eens kijken naar hoe het beleid de situatie tot stand heeft gebracht tot hoe het nu is. Daar krijg je een beetje begrip van, en een beetje begrip ik alles wat we nodig hebben om samen te kunnen leven.
Ik rij overigens niet met 80 km/u langs 5 illegaal loslopende honden op een zandpad. Terwijl dat wel zou mogen want een zandweg is gewoon een weg buiten de bebouwde kom dus ik mag er 80.
Ik neem gas terug en verwacht van de eigenaar dat hij zn honden bij zich roept. Vervolgens rij ik rustig door en steek mijn hand op, iets wat eigenlijk altijd beantwoord wordt. Mensen hebben respect voor een beetje wederzijds begrip. Leven en laten leven, we doen overigens beide iets wat volgens de regeltjes niet mag.
En vervolgens gaat het gas er weer op en degene die zeurt dat het herrie maakt hoeft niet lang te wachten want we zijn binnen notime weer buiten gehoorsafstand.
Zo lijkt het me dan ook een verrassende situatie worden wanneer we eens alle regeltjes overboord gooien en mensen het onderling laten oplossen met fatsoen.