Ondanks dat er hier aardig wat losloop gebieden zijn wil ik liever stukken lopen waar ik weinig tot geen honden tegen kom.
Nu heb ik iets gevonden, dit is een wandel gebied van Zuid HOllands landschap (dit weet ik alleen omdat ik zelf het opgezocht heb). Ik weet dus via internet dat het een gebied is waar de honden niet los mogen. Maar het is hier zo heerlijk rustig, ik kom geen mens tegen, ze kunnen geen gevaarlijke dingen uitvoeren en ze kunnen samen lekker een stuk als een stel idioten heen en weer rennen.
Bij de ingang waar ik er in ga staat geen bordje, ik weet door internet dat honden niet los mogen. Er staat dus nergens iets over wandelen, honden of anderszinds. Het zijn allemaal weilanden aan elkaar met stukjes bos er tussen, en er lopen wat ganzen en eenden en dat is het. (misschien van de zomer dat er dan ineens koeien staan
Ik ben een echt schijt luis en als ik in de buurt kom van de weg (als ik dus terug loop) dan ga ik ruim van te voren al aanlijnen, te bang dat ik iemand tegen komen, ondanks dat er geen bordje hangt.
Ben ik nu de enige die zo'n ontzettende schijtluis is?