Frolic schreef:Hanneke2 schreef:Frolic schreef:Hanneke2 schreef:Vandaag hebben we twee keer gewandeld in plaats van een keer heel lang, en ik heb het rennen-rennen-rennen een beetje ingeperkt, en hij had eenmaal thuis nergens last van. Ik ben dus maar effe eigenwijs en ga er vanuit dat het echt die spieren zijn en geen brandnetels of modder.
Met een beetje opletten moet het wel te voorkomen zijn, en ondertussen bouwt hij lekker spieren op en dan is het probleem helemaal uit de wereld. Een maand geleden was hij nog vel over been, nu zie je toch echt al wat mooie bespiering komen op die dijen.
Geloof ik niks van zonder foto
Twee topics in de fotohoek waar je toch al een zweem van spieren ziet.
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=297031
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=297181
Vriend heeft het trouwens ook gehad, ik was het al helemaal vergeten. In de zomer was dat. NU is Vriend sowieso een wiebelige draaikont, dus ik heb het gewoon aan onrust geweten. Maar inderdaad, plotseling opspringen alsof hij gestoken werd, rondje draaien en weer gaan liggen.In ons geval zijn brandnetels wel erg aannemelijk. Ik ben benieuwd of je dat oude topic nog weer vindt.
's Zomers vind ik die brandnetels ook helemaal niet gek gedacht, maar ik heb werkelijk nog geen brandnetel gezien. Ik kan het van de zomer wel testen, dan staat het vol met die dingen.
Oké, oké, ik kan ook niet alles hier in de gaten houden natuurlijk.
En inderdaad, op één foto zie je wel een zweem van spieren.
Wat is-ie mooi Hanneke

Ik kom zelf ook niet vaak in die fotohoek, het is al een hele klus om het forum een beetje bij te houden, dus het is je vergeven.
En ja, hij is leuk, hij is echt superleuk, nog veel leuker en liever dan ik verwacht had en ik ben helemaal verliefd en ik ben stikblij dat hij er is.
En ik duim voor jou dat Gipsy net zo leuk is en dat het ook zo heerlijk klikt want het is toch wel heel veel waard, een hond die gewoon past in de puzzel.
(Effe helemaal off-topic dus, maar dat mag lekker in mijn eigen topic

, maar ik vind het retespannend. Nog een weekje, toch? En worst case scenario: als het niet klikt om welke reden dan ook zou ik het als ik jou was toch in die podenco-hoek blijven zoeken. Ik denk dat Toto en Vriend het heel erg goed met elkaar zouden kunnen vinden, maak daar een jolige lieve stuiterende podencoteef van en ik denk dat het niet kan mislukken.)