dagmar88 schreef:TessaThomas schreef:Als het alleen die bekken waren geweest, had ik nog gedacht dat er misschien een plant staat waar ze van die rottige plekken van krijgen. Maar dat lijkt me ook sterk, omdat het al zo lang duurt en zo vaak gebeurt? Wel heel vervelend, sterkte met ze allemaal!
Rare plant in het hooi dacht ik, maar neem aan dat je niet anderhalf jaar hooi hebt uit dezelfde partij.
Als nu één hond zulke klachten heeft zou ik ook aan een allergie denken, maar een hele roedel die niet nauw verwant is echt niet.
Nee absoluut niet het ligt er alleen in ons seizoen in wat ongeveer duurt van eind sept tot eind maart en in die tijd word het 3 keer ververst, nou moet ik wel eerlijk zeggen dat we het dit seizoen maar 1 keer ververst hebben, het kwam er gewoon niet van door andere omstandigheden (het is een best karwei alles eruit, schoonmaken en weer nieuw erin

) maar ook aan het stro hebben we gedacht en dat is er vorige week allemaal uitgehaald, bus is helemaal uitgemest van onder tot boven en nu liggen de gewone kleedjes er weer in, dus mocht dat een rol gespeeld hebben is dat nu van de baan en moet dit het laatste geweest zijn
Ik geloof zelf idd ook niet in een allergie, die bacterie van Cleva, daar geloof ik in.
ik heb maar 3 honden die aan elkaar verwant zijn, Arrow & Dakotah zijn broers en de zonen van Sissy, die nooit ergens last van heeft tijdens al dit gedoe) oh en Akino zijn moeder is de oma van Arrow & Dakotah. en Akino heeft in het verleden wel ook meegedaan met de bek plekken maar 2 of 3 keer en nu heeft hij al heel lang nergens meer last van.
De rest is allemaal geen familie.