Louise is een gekruiste rottweiler van nu 10 jaar oud. Ze komt uit het asiel ( toen ze 7 maanden oud was) en het is de liefste, trouwste en zachtste schat die je je maar kan wensen.
begin December waren er een paar vetbolletjes die moesten weggehaald worden en we hadden ook gezien dat ze plots een bol naast haar staart had . Eerst dacht ik aan een abces maar dit bleek niet zo te zijn. Na de operatie werd die laatste bol naar het labo gestuurd voor onderzoek en toen bleek het om een mastocytoma 2de graad te gaan! niet goed dus. Maar de dierenarts was er vrij zeker van dat alles mooi weggesneden was en er dus geen uitzaaien zouden zijn . Haar wonden wilden echter niet genezen en hij moest tot 4x toe terug komen om de wonden opnieuw dicht te nieten. Ik merkte ook dat ze plots heel erg veel begon te drinken. Toen haar bloed werd onderzocht bleek ze plots suikerziekte te hebben k moest dus beginnen met haar 2x daags insuline toe te dienen en ind, haar wonden begonnen snel te genezen ( het staat gekend dat bij iemand met suiker de wonden slecht genezen). Het probleem is echter dat haar suikerwaarden maar niet willen dalen . Ik heb al verschillende malen de dosis insuline moeten opdrijven maar haar suikerwaarden blijven heel hoog! er zijn nog onderzoeken gebeurd ivm haar bijnieren maar die zijn in orde. De DA zegt ook dat je eventueel een echo en foto's kan laten maken maar dat ze dan nog niet zeker zijn of ze iets meer kunnen zien.
Nu vraag ik me dus af, zou haar kanker toch uitgezaaid zijn en is er iets goed fout ?
Verder gedraagt ze zich wel normaal ( alhoewel ze gisteren niet wilde eten en ze nadien wat overgegeven had) maar dit kan ook toeval zijn en dat ze gewoon wat ziekjes is( griep)
De kosten zijn ondertussen al aardig opgelopen (meer dan 1000 €) en heb niet veel reserve meer
Heeft iemand ervaring hiermee en weten jullie wat ik zou kunnen doen