Alleen gebeurde dat niet. De hond zag ons, sleurde de man over het gras heen (hij kon hem met geen mogelijkheid houden) en riep "Het is maar een puppy hoor!"
Nou, wel een puppy die al zo groot is als een beer. Corso was not amused en begon meteen te snauwen en happen naar de hond. Ik trek Corso weg. Zegt de beste man: "Nee laat maar bijten! Laat hem maar bijten dat vind die van mij niet erg!"
Ik was te druk bezig met Corso te kalmeren en de hond te blokkeren, dat ik niet echt een reactie hierop kon geven. Ik was te verbaasd eigenlijk, maar toen ik verder liep realiseerde ik mij pas echt wat een rare vent dat was. Ik snap dat hij zo'n hond neemt om te compenseren, en dat hij wel even wil testen hoe agressief Fluffy wel niet is, maar dat gaat niet gebeuren met mijn hond als lokaas. Nu is Corso niet echt een bijter en blijft het meer bij grommen en lucht happen, maar zelfs al was dat zo, dan nog ga ik mijn hond niet opzettelijk een andere hond laten verwonden. En welke halve laat nu gewillig zijn eigen hond bijten?
Anyways, ik moest het even kwijt