Hij zal waarschijnlijk de ogen gespiegeld hebben, dan kijken ze met een soort lampje naar het netvlies om te zien of dat in orde is en niet heeft losgelaten en zo. Staar is eigenlijk vrij makkelijk te zien. Nu het erger is bij Boyke, kan ik het zelf ook zien met het blote oog. Het zijn een soort troebele wolkjes in zijn oog.gonnie schreef:Ze zal er ook best wel aan wennen. We zien wel hoe het gaat.
Merkte het eigenlijk ook het eerst in het donker dat ze onzeker werd, ze loopt haast tegen deurkozijnen op.
Met de lift uit gaan wordt ze onzeker en de deur weer ingaan als we thuis komen.
Fijn dat je aan Boyke weinig merkt, hoop dat Tama er ook aan went. Maar dat zal vast wel.
Heb veel vertrouwen in onze dierenarts hij heeft ook met een of ander apparaat in haar ogen gekeken.
Met de tijd zal ze vast wennen aan haar mindere zicht en gaat ze meer vertrouwen op haar gehoor en reuk. Ik vond het de eerste tijd met Boyke echt sneu hoor, had wel medelijden met hem. Hij bleef heel dicht bij me in bepaalde omstandigheden, terwijl hij altijd zo ondernemend was. Hij reageerde ook geprikkeld op andere honden die naar zijn gevoel "opeens" aan hem zaten. Maar gaande weg werd hij weer vrijer en blijer
Sterkte met Tama