Arme hond.
Niemand die er wat van zei, of zou dat niks uithalen, denk je?
Moderator: moderatorteam

Precies daarom ook een stukje uit zicht meenemenranetje schreef:Je kunt de halsband ook een flink aantal gaatjes losser zetten![]()
Triest hoor, een totaal verpeste hond op die manier.
Misschien was het anders wel een gewone fatsoenlijke hond geweest.

Afhankelijk vt type band, mijn dogtra kan enkel met de AB aan en uitgezet wordenmalinois schreef:
Als ze toch zo 'geinteresseerd' waren in hem had ik hem miss wel even geprobeerd mee te lokken....of de band even uitgezet.
Ik hwb niks tegen een tt bij normaal gebruik maar dit dus wel
Ja klopt die je er tegenaan houdt... op mijn dogtra zit wel een aan/uit op de band... maar ik gok eigenlijk dat dergelijke typjes geen dure dogtra hebben maar een simpel dw ding van een paar tientjes...crutz schreef:Afhankelijk vt type band, mijn dogtra kan enkel met de AB aan en uitgezet wordenmalinois schreef:
Als ze toch zo 'geinteresseerd' waren in hem had ik hem miss wel even geprobeerd mee te lokken....of de band even uitgezet.
Ik hwb niks tegen een tt bij normaal gebruik maar dit dus wel

nee joh, niet als je het vleesgeworden voorbeeld van een toetsenbordheld bent.*Ellen* schreef:Als je dat ziet dan grijp je toch in Nanna.

Nou dit dus! Ik had die band bij de hond afgedaan en de pubers op andere gedachten gebrachtTara schreef:Nou, die hadden een piece of my mind gekregen hoor.
Ben je helemaal besodemieterd om een beetje die hond op niks te lopen zappen!
apart dat die jongens op een normale toon aanspreken niet eens in je opkomtNanna schreef:Doe jij eens even heel gauw normaal, ouwe lelijke schreeuwerd met je vengeance.renee-uk schreef:nee joh, niet als je het vleesgeworden voorbeeld van een toetsenbordheld bent.*Ellen* schreef:Als je dat ziet dan grijp je toch in Nanna.
'geen daden, maar woorden' is het motto van toetsenbordhelden: on line de grootste bek, in real life zorgen dat je nergens bij betrokken raakt, al dan niet met een hele berg opgespaarde smoezen waarom je zo gauw doorliep!![]()
Ik ga niet aan andermans hond zitten rukken en al helemaal niet als dat een MH reu is. Ik heb ook mijn eigen honden waar ik aan heb te denken. En op hoge poten afstappen op twee van die figuren die daar zo stoned als een garnaal op dat bankje zitten lijkt me hoogst ineffectief. Die reageerden al niet eens toen die man met die teckel hun hond een rotschop gaf.

Er zit wel een grote kern van waarheid in, hier zeg je alles en in real life laat je dat arme beest verrekken.Nanna schreef:Doe jij eens even heel gauw normaal, ouwe lelijke schreeuwerd met je vengeance.renee-uk schreef:nee joh, niet als je het vleesgeworden voorbeeld van een toetsenbordheld bent.*Ellen* schreef:Als je dat ziet dan grijp je toch in Nanna.
'geen daden, maar woorden' is het motto van toetsenbordhelden: on line de grootste bek, in real life zorgen dat je nergens bij betrokken raakt, al dan niet met een hele berg opgespaarde smoezen waarom je zo gauw doorliep!![]()
Ik ga niet aan andermans hond zitten rukken en al helemaal niet als dat een MH reu is. Ik heb ook mijn eigen honden waar ik aan heb te denken. En op hoge poten afstappen op twee van die figuren die daar zo stoned als een garnaal op dat bankje zitten lijkt me hoogst ineffectief. Die reageerden al niet eens toen die man met die teckel hun hond een rotschop gaf.

Daar heb ik ook de schurft aan hoormalinois schreef:Ik heb de schurft aan onnodig gebemoei... maar in dit geval weet ik t niet. Ben er ook niet bijgeweest dus jen de situatie niet.
Zal ook niet blind aan een vreemde hond zitten zeker geen mh. Je hoeft dat als vreemde nl ook niet bij die van mij te doen...
Hier idem. Voor je t weet sturen ze dat beest nog expres op jouw honden af. Al eens meegemaakt hier.Miezemuis schreef:Ik denk altijd dat er een plaats en tijd is om de bemoeial uit hangen en soms is die plaats en tijd er wel en soms niet. Ik ga een vreemde hond niet aanraken zeker niet als het een herder is, en ik ga knetterstonede mensen niet aanspreken op hun gedrag, en al helemaal niet als ik alleen in het bos loop.
Nou goed Gonnie, als je niet begrijpt wat ik bedoel is het prima hoorgonnie schreef:Ik bemoei me er niet mee hoor als iemand zijn hond half ophangt, want soms doet die hond dat zelf.
Ik loop bijvoorbeeld in het flat met de honden kort aan de lijn als mijn honden dan een andere hond zien (niet altijd) dan gaan ze uit hun dak en omdat ze kort aan de lijn zitten hangen ze zichzelf weleens op en lopen ze op hun achterpoten dat doen ze zelf dus daar zit ik echt niet mee.
Ik erger me zelf rot aan al die bemoeizucht van mensen. Hier in het flat bemoeit iedereen zich met iedereen. Nou ik heb er een broertje dood aan. Zolang een hond of kind niet in elkaar wordt geslagen zeg ik niks.
Mijn buurvrouw ging ooit eens een van onze buren op dezelfde galerij waarschuwen dat hun zoontje op de reling van het balkon liep en zich aan de waslijn vast hield ze werd een partijtje uitgescholden niet normaal. Was echt een eng gezicht, ik was als de dood dat hij naar beneden zou vallen.