Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Roze extensions voor carnaval

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Re: Roze extensions voor carnaval

Ongelezen bericht door Neeltje »

Saschesfloor schreef:Afbeelding

En toch vinden mijn klanten het prachtig. Ik plaats na een trimbeurt een Ibiza Feather of ik plak (met latexvrije lijm op oliebasis, die echt geen kwaad kan) een bling steentje op bv een oortje. Bijna altijd wordt er bij een volgende trimbeurt om gevraagd. Ik doe er geen kwaad mee en ik heb nog nooit gemerkt dat een hond het uberhaupt merkte.
Niet ongevraagd. Dan heb je mij toch voor de laatste keer gezien.
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Grappig, ik heb er nieuwe klanten door gekregen, hun hond moest dat ook. Er is werkelijk nog niemand geweest die het vervelend vond, eerder integendeel (was .... niet braaf dat hij geen mooie veer heeft, als ik het een keer vergeet of zoals rond de kerstdagen een versiering aan de riem had gehangen). Overigens zit dit niet met een waxje vast, maar met een ringetje geklemd die er binnen 5 seconden weer uit is. Als ik het idee heb dat het er geen mensen voor zijn, dan doe ik het niet trouwens en steentjes plakken vraag ik van te voren.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Grappig, ik heb er nieuwe klanten door gekregen, hun hond moest dat ook. Er is werkelijk nog niemand geweest die het vervelend vond, eerder integendeel (was .... niet braaf dat hij geen mooie veer heeft, als ik het een keer vergeet of zoals rond de kerstdagen een versiering aan de riem had gehangen). Overigens zit dit niet met een waxje vast, maar met een ringetje geklemd die er binnen 5 seconden weer uit is. Als ik het idee heb dat het er geen mensen voor zijn, dan doe ik het niet trouwens en steentjes plakken vraag ik van te voren.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”