Niko is een kleine kruising. Hij is 1,5 jaar en weegt ca. 8 kilo. Hij is terechtgekomen bij een dierenarts in Valencia nadat hij door zijn vorige bazen op straat is gezet. Nu wordt er dringend een plekje voor hem gezocht. Ik denk dat hij heel goed plaatsbaar is in Nederland en heb daarom mijn hulp aangeboden.
Ik heb mogelijkheden om hem 9 januari, eind januari en medio februari naar Nederland te vliegen. Ik ben dus op zoek naar iemand die hem zou willen opvangen.
Niko is gecastreerd, gevaccineerd en gechipt. Hij is vrolijk, aanhankelijk, lief en speels. Super sociaal met andere honden (reu en teef) en alle mensen, kan met kinderen en met katten. Hij is zindelijk, kan aan de riem lopen en kent wat basiscommando's. Hij is erg leergierig en gehoorzaam.

Dit is een particulier initiatief. Niko wordt dus niet door een stichting naar Nederland gehaald. Ik zoek dan ook iemand die hem ook zelf van het vliegveld kan halen als hij aankomt in Nederland. Ik blijf aanspreekpunt voor problemen, evt. medische kosten, etc. en ik zal me ook bezig gaan houden met het zoeken naar een definitief plekje voor Niko. Ik ben zelf tot en met eind februari in Spanje, en kan dus alleen vanaf hier hulp en ondersteuning bieden.
Wie o wie kan helpen Niko een plekje in Nederland te geven?