Ik kreeg ook elk jaar een kaartje, gewoon zo'n standaard ding. Maar de honden werden niet standaard met de cocktail gevaccineerdMarion. schreef:Onze da heeft destijds, toen Nobivac de geldigheidsduur van de entingen op 3 jaar zette, wel de prijzen van een enting flink verhoogd maar vermeldde wel direct dat we pas over 3 jaar terug hoefden te komen.
Maar blijkbaar zijn er nog dierenartsen die gewoon nog een jaar aanhouden. En daar ook kaartjes voor rond gaan sturen. Mijn moeder vroeg me net wat ze moest doen. Mijn tante (woont naast mijn moeder) zei namelijk dat zij haar hond niet alweer zou laten enten.
Dus ik pak het paspoort erbij. Pup-entingen keurig op tijd. En met een jaar, en twee jaar ook. Allemaal Nobivac. Laatste enting op 23-1-2014. En dus krijgt ze nu weer een brief. 'Hoogste tijd dat uw hond weer geent moet worden!'
Ik vind dat serieus toch gewoon echt fout van die da. Tuurlijk zijn dat makkelijke verdiensten, maar het zijjn toch verdorie geen snoepjes die je in dat lijf jast?
Voor de zekerheid gaf ik, bij het maken van de afspraak, zelf al aan om welke enting het ging. Vooral ook omdat ik geen kennelhoest enting in de cocktail wilde hebben
Overigens zou ik nu zeker niet laten enten ook niet tegen Weill. Als 'je' dan toch tegen Weill wil laten enten, doe dat dan in maart/april.
PS; Mijn honden worden niet meer geënt.