Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fokkers, f*ckers en oepsnestkrijgers: hoe staan jullie...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Kimmie

Re: Fokkers, f*ckers en oepsnestkrijgers: hoe staan jullie..

Ongelezen bericht door Kimmie »

nee het was echt géweldig... :love: :love: ,ik heb echt elke dag dat hier 7 puppen door het huis wandelde gewoon genoten,ik wilde ook helemaal niet dat ze weggingen en was ze dan ook helemaal nog niet zat....

gelukkig bleven er 4 ,moest er echt niet aan denken dat alles weg zou zijn gegaan...

maar goed ik ben ook wel echt een puppymens...
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Inge O schreef:in iets andere bewoordingen gedacht dan maar ja, dat heb ik ook, er zijn pups die me weinig of niks doen en waar dat aan ligt weet ik nog steeds niet want het heeft er niks mee te maken dat het geen leuke honden zouden worden.
Ja, dat is altijd zo.
Ik denk dat het (let op, nu wordt het vaag) te maken heeft met je energie.
De ene klikt wel met jouw energie en de andere niet.

Geen idee hoe dat zou werken trouwens, maar als ik zo'n hondje zou houden zou dat 'm niet worden volgens mij.
Terwijl dat niet aan die honden ligt. Het is gewoon dat de match dan niet klopt of zo.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Inge O schreef:
Marjoleine schreef:Geen idee hoe dat zou werken trouwens, maar als ik zo'n hondje zou houden zou dat 'm niet worden volgens mij.
Terwijl dat niet aan die honden ligt. Het is gewoon dat de match dan niet klopt of zo.
ik denk dat het inderdaad moeilijk zou lukken als je gevoel al een aantal weken zo is (bij een zelf gefokte pup dus) maar dat het prima zou kunnen lukken als je die pup zonder enige voorkennis (en dus vooroordeel) van bij een andere fokker mee zou nemen.
maar voor zo'n pup kies je dan toch ook niet als fokker? althans, dat zou ik iig nooit doen, ook al is het het mooiste hondje ter wereld :)
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

sbientje schreef:maar voor zo'n pup kies je dan toch ook niet als fokker? althans, dat zou ik iig nooit doen, ook al is het het mooiste hondje ter wereld :)
Nee.
Ik heb dat eens gehad, hartstikke mooi teefje maar ik had er helemaal niks mee.
Geen idee waarom, lag echt niet aan het hondje. Ze was gewoon zo... sáái.
En er was helemaal niks op aan te merken maar mijn moeder zou hebben gezegd: D'r gaat niks van uit.

@Inge, ik zou zo'n hondje dus ook niet kopen. Dan maar geen pup.

Afbeelding

Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Zamunda schreef: @Valerie: jij hebt dus één keer een nestje gefokt als ik het zo lees? En dat was eens maar nooit weer?
1x ja. Ik wilde zelf een goede en échte stafford hebben. Je wordt zowat doodgegooit met steffets maar eentje van kwaliteit is echt moeilijk te vinden. Ik heb echt een paar jaar gezocht maar niets gevonden tot ik wat met mijn ex kreeg. Zijn teef vond ik geweldig. Prachtige bouw, een beetje een lelijke smoel dat wel :mrgreen: maar geweldig karakter en goede gezondheid. Hij wilde al eens een nest met haar fokken maar had gewoon geen tijd. Dus toen zei ik, ik wil het wel maar ik wil wel eerste nestkeuze. De dekreu eigenaar wilde ook een teef maar ik had voorrang :mrgreen: zonder mij had er namelijk geen nest gelegen.
Dus zo gezegd zo gedaan. Nest gefokt, 3 teven en 2 reuen dus genoeg keuze voor iedereen. Jigzy heb ik daaruit gehouden. Ik vond het geweldig om mee te maken maar wel veel werk. Ik ben trouwens gek op pups en denk vaak terug aan de tijd dat ik alle terroristen had :I: het was ook een zomernest dus we zaten elke dag zowat de hele dag samen in de tuin waar ze zich flink hebben uitgeleefd :engel:
Uiteindelijk moesten de pups dus ook weg (op Jigzy na). Een van de zusjes zou naar de dekreu eigenaar in Engeland gaan dus die moest sowieso een paar maanden langer blijven. Andere zusje is geweldig terechtgekomen. Broertje 1 is binnen een maand weer terug gekomen en gebleven. Broertje 2 is verschillende keren herplaatst.
Ze hebben gewoon een flink karakter en zijn niet zomaar voor iedereen geschikt. Met Jigzy zou ik ook fokken en dat heb ik uiteindelijk niet gedaan. Ik vind het erg zonde want Jigzy is nu 5,5 jaar en nooit ziek geweest. Ze heeft een geweldige bouw en is zo gezond dat ze nog een atoombom kan overleven. Maar goed waar plaats je honden met dit karakter? Met de RAD zijn sowieso de asiels overspoeld.
Met een ander ras zou ik misschien ooit wel een keer weer een nestjes fokken. Met Schotse Collies ofzo :mrgreen: niet met een stafford. Ondanks dat het een heerlijke ervaring was. De tijd erna was gewoon minder.
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Ongelezen bericht door Cash »

Cleva schreef: Ja, maar dat is ook echt iets om pissig over te zijn.
Ik begrijp dat ook nooit zo. Het nieuwe er af? Na een paar weken? Want dan is het niet leuk meer om een betrokkene (wat zeg ik daar? De fokker!) op de hoogte te houden? Nou, dan doe je het maar niet omdat het leuk is maar omdat je een heel klein beetje normaal in je hoofd bent.
Als je je eigen hond niet als pak melk ziet dan zie je een fokker niet als melkboer waar je een boodschap gedaan hebt. Tweewekelijks een kort mailtje er uit is toch wel een minimum, hoor.

Help me herinneren dat ik duidelijk zal zijn dat ze er niet alleen een hond maar ook een stalker bij krijgen. Behalve bij de vouwfietsen. Die krijgen ook korting. Wat zeg ik? Geld toe.
[/quote]

Ik had dus bij 2 pups het tegenovergestelde. Ik ben dus zo'n pup koper die het liefst wekelijks een foto mailt of een trots verhaal vertel wat ik nu weer met pup heb meegemaakt. Maar op den duur kreeg ik dan steeds minder een reactie van de fokker terug waarop de lol er voor mijj ook afging. Schijnbaar was mijn groter wordende pup niet meer zo interessant voor de fokker zelf. Nou lekker niet dan.
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Tara schreef:
Cleva schreef:
maart schreef:Ik vind het ontzettend kak, niet om de pups in het nest zelf, dan zijn ze echt wel toe aan andere baasjes, maar de weken erna en het contact wat 'verwaterd' en je dus niet meer zo veel updates krijgt/ziet omdat het nieuwe er ook vanaf is (wat ik versta)
Ja, maar dat is ook echt iets om pissig over te zijn.
Ik begrijp dat ook nooit zo. Het nieuwe er af? Na een paar weken? Want dan is het niet leuk meer om een betrokkene (wat zeg ik daar? De fokker!) op de hoogte te houden? Nou, dan doe je het maar niet omdat het leuk is maar omdat je een heel klein beetje normaal in je hoofd bent.
Als je je eigen hond niet als pak melk ziet dan zie je een fokker niet als melkboer waar je een boodschap gedaan hebt. Tweewekelijks een kort mailtje er uit is toch wel een minimum, hoor.

Help me herinneren dat ik duidelijk zal zijn dat ze er niet alleen een hond maar ook een stalker bij krijgen. Behalve bij de vouwfietsen. Die krijgen ook korting. Wat zeg ik? Geld toe.
En toch verwacht ik van mijn pupkopers echt niet dat ze me een maandelijkse update sturen hoor, ik ben zelf ook niet zo goed in het onderhouden van contact op heel reguliere basis. Hoe kan ik dan van een ander verwachten dat ze dat wel doen?
Maar eerlijk is eerlijk: met sommige pupkopers klikt het gewoon nét iets beter dan met andere, en dan verloopt dat contact eigenlijk als vanzelf. :wink:
En wat moet je ook voor maandelijkse update geven, op een gegeven moment? Dan gaat alles gewoon zijn gangetje. Behalve als er iets is, bv Miep toen met die BMO. Net voor we naar de DA gingen nog even snel de fokker inseinen, en dan is het gewoon wel heel erg heerlijk als die fokster ineens de wachtkamer van de DA (is eigenlijk haar dierenarts, in haar woonplaats) binnenstapt. Zelfde als toen we Saar lieten inslapen. Telefonisch kon ik dat niet, maar ze was wel 1 van de eersten die het wist.

Maar goed, na een paar jaar valt er niet veel maandelijks meer te updaten volgens mij :19:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Inge O schreef:
Marion. schreef:Maar goed, na een paar jaar valt er niet veel maandelijks meer te updaten volgens mij :19:
meer nog, als mensen dat doen (heb ik één keer gehad, telefonisch nog wel) zie ik daar echt de lol niet meer van in gezien er inderdaad telkens opnieuw alleen maar hetzelfde kan verteld worden en er niks anders voor ze overblijft dan er dus ook maar hun hele levensverhaal bij te slepen.
Leuk hé :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Inge O schreef:
Marion. schreef:Maar goed, na een paar jaar valt er niet veel maandelijks meer te updaten volgens mij :19:
meer nog, als mensen dat doen (heb ik één keer gehad, telefonisch nog wel) zie ik daar echt de lol niet meer van in gezien er inderdaad telkens opnieuw alleen maar hetzelfde kan verteld worden en er niks anders voor ze overblijft dan er dus ook maar hun hele levensverhaal bij te slepen.
Dat lijkt me een ander nadeel van het hebben van een nestje, dat er naderhand ook mensen blijven kleven die je liever niet te vaak zou zien en horen.Je wil een update van de pup, niet van de koper.

Dat een klik ontstaat door een bepaalde energie geloof ik heilig, al lang voor CM het een naam gaf. Zo werkt dat ook in het contact met mensen.
bouvierpoedel
Zeer actief

Vind puppen 1 van de leukste dingen en om een pup te fokken waar mensen blij van worden en gelukkig mee zijn. Heerlijk zo'n nest met vetnekken die met blije mensen hun nieuwe leven in gaan. Dat ik moe en het slopend was kom ik pas achter als ze de tent uit zijn want dan plof ik effe in. Van de 1 hoor je wat en de ander wat minder of nooit meer . Ook goed hoor is hun hond en je kunt niet allemaal een klik hebben met elkaar alhoewel sommige mensen denken dat je dan een soort van familie bent geworden of aangetrouwd.
Als je op iedereen en nog watmoet reageren ben je na 2 nesten dag en nacht bezig om te antwoorden en visite te ontvangen of af te leggen.
Leuk hoor voor sommige maar heb ook nog iets anders te doen.
Zeg tegen de mensen dat als er problemen zijn graag bellen
[ liever niet natuurlijk ,problemen :ugh: ] en voor de rest moet je het maar nemen zoals het zich aandiend.
Ja en soms dan gaat het fout en beland er een hond van je in het dierenasiel ,krijg je er 1 terug met een boel problemen en gezeik of hoor je via via of van de huidige eigenaar dat je hond is doorverkocht [ soms al 2 of 3x.]. Maar dat hoord er ook allemaal bij .
Je kunt mensen tegen de kop maar niet in de kop kijken.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

bouvierpoedel schreef:Vind puppen 1 van de leukste dingen en om een pup te fokken waar mensen blij van worden en gelukkig mee zijn. Heerlijk zo'n nest met vetnekken die met blije mensen hun nieuwe leven in gaan. Dat ik moe en het slopend was kom ik pas achter als ze de tent uit zijn want dan plof ik effe in. Van de 1 hoor je wat en de ander wat minder of nooit meer . Ook goed hoor is hun hond en je kunt niet allemaal een klik hebben met elkaar alhoewel sommige mensen denken dat je dan een soort van familie bent geworden of aangetrouwd.
Als je op iedereen en nog watmoet reageren ben je na 2 nesten dag en nacht bezig om te antwoorden en visite te ontvangen of af te leggen.
Leuk hoor voor sommige maar heb ook nog iets anders te doen.
Zeg tegen de mensen dat als er problemen zijn graag bellen
[ liever niet natuurlijk ,problemen :ugh: ] en voor de rest moet je het maar nemen zoals het zich aandiend.
Ja en soms dan gaat het fout en beland er een hond van je in het dierenasiel ,krijg je er 1 terug met een boel problemen en gezeik of hoor je via via of van de huidige eigenaar dat je hond is doorverkocht [ soms al 2 of 3x.]. Maar dat hoord er ook allemaal bij .
Je kunt mensen tegen de kop maar niet in de kop kijken.

Zo scheelt mij typen :mrgreen:
Cash
Zeer actief

Inge O schreef:
Nou ik weet altijd wel iets te vertellen over de honden waarvan ik denk dat de fokker dat ook interessant vindt.
En soms ben je ook gewoon trots op iets wat je hond heeft gedaan en ik vind dat dan leuk om een fokker te melden.
Ach en ik mail heus niet maandelijks maar afentoe even een berichtje...
het is voor jou als fokker toch ook interessant om te weten hoe je pups het Doen en dan niet alleen de eerste weken maar ook op latere leeftijd?
AfbeeldingAfbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Inge O schreef:
Marjoleine schreef: @Inge, ik zou zo'n hondje dus ook niet kopen. Dan maar geen pup.
ik bedoel dat je het gewoon niet zou weten - bij de pups waar ik het over heb zou ik het nooit weten als ik ze maar een paar keer kort zou meemaken.
Nou, als ze gewoon géén contact maken, langs je heen kijken als je ze pakt en gewoon nul reactie geven, tja.
Dat weet je ook na vijf minuten, en zeker als het drie bezoeken op rij is bijvoorbeeld.

@Marie-Josee, noemt CM dat zo? Echt waar???
Ik kijk naar dus never nooit naar. Ik noem het zelf al zeker tien jaar zo. Bestond ie toen al?
Mijn god. Ik wil niet een CM term gebruiken!! :gvd:

Afbeelding

bouvierpoedel
Zeer actief

Cash schreef:
Inge O schreef:
Nou ik weet altijd wel iets te vertellen over de honden waarvan ik denk dat de fokker dat ook interessant vindt.
En soms ben je ook gewoon trots op iets wat je hond heeft gedaan en ik vind dat dan leuk om een fokker te melden.
Ach en ik mail heus niet maandelijks maar afentoe even een berichtje...
het is voor jou als fokker toch ook interessant om te weten hoe je pups het Doen en dan niet alleen de eerste weken maar ook op latere leeftijd?
Misschien kun je bedenken dat een fokker ook een leven heeft en er iets gebeurt kan zijn prive , familie ziek ,dood of andere belangrijker zaken waardoor de boel opgeschoven word en uiteindelijk verwaterd. Je krijgt natuurlijk ook nog veel dezelfde soort foto's en berichtjes waarvan je op een gegeven moment denkt jaaaa wat moet ik hier nu weer op antwoorden.
Op een gegeven moment ga je het voor kennis aannemen en klik je het weg omdat je mailbox gewoon volloopt met allemaal ik wil 1 op 1 contact maar vergeten dat je nog een 30 of 60 honden hebt gefokt over al die jaren en daarvan ook dezelfde aandacht wil met dezelfde soort foto's berichtjes en aandacht..
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

gut ja zeg, je zult maar blij zijn en blijven met je hond en het stupide idee hebben dat de fokker van die hond dat leuk vindt om te horen :piew:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ik kan het niet ik heb een poosje caafs voor een dierenzaak gefokt maar de meeste bleven om de gekste rede's hier ze hadden allemaal wat speciaals
Afbeelding
Agostini
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herders, Mechelse Herder
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Agostini »

renee-uk schreef:gut ja zeg, je zult maar blij zijn en blijven met je hond en het stupide idee hebben dat de fokker van die hond dat leuk vindt om te horen :piew:
Er zijn ook mensen die daarin overdrijven hoor... Zo was ik overlaatst niet blij genoeg toen een pup die ik gefokt heb, beste pup werd op show :piew:
Nou sorry hoor, zo'n dingen vind ik echt gewoon belachelijk! Tuurlijk ben ik blij, tuurlijk ben ik trots, maar wil dat dan zeggen dat ik je op mijn knieën moeten achterna kruipen en de rest van de dag 'wauw, knap, goed gedaan, ...' moet zeggen?
Sommigen pupkopers overdrijven hopeloos, verwachten dat je elke dag 24/7 klaar staat met raad en daad. Ze vergeten dat je zelf ook honden hebt, waar je dan ook mee traint. Een gezin, familie, werk, ...

Hier zijn vandaag de eerste 4 pups (nest van 11) uitgevlogen, ik ben alleen maar blij voor ze. Eindelijk individuele aandacht voor ze, daar zijn ze echt aan toe!
renee-uk
Zeer actief

Agostini schreef:
renee-uk schreef:gut ja zeg, je zult maar blij zijn en blijven met je hond en het stupide idee hebben dat de fokker van die hond dat leuk vindt om te horen :piew:
Er zijn ook mensen die daarin overdrijven hoor... Zo was ik overlaatst niet blij genoeg toen een pup die ik gefokt heb, beste pup werd op show :piew:
Nou sorry hoor, zo'n dingen vind ik echt gewoon belachelijk! Tuurlijk ben ik blij, tuurlijk ben ik trots, maar wil dat dan zeggen dat ik je op mijn knieën moeten achterna kruipen en de rest van de dag 'wauw, knap, goed gedaan, ...' moet zeggen?
Sommigen pupkopers overdrijven hopeloos, verwachten dat je elke dag 24/7 klaar staat met raad en daad. Ze vergeten dat je zelf ook honden hebt, waar je dan ook mee traint. Een gezin, familie, werk, ...

Hier zijn vandaag de eerste 4 pups (nest van 11) uitgevlogen, ik ben alleen maar blij voor ze. Eindelijk individuele aandacht voor ze, daar zijn ze echt aan toe!
het ging niet om mensen die overdrijven, dat snap ik ook wel dat dat vervelend is, kan zijn of kan worden.

gelukkig zijn er ook meer dan genoeg fokkers die het wel op prijs stellen om zo nu en dan nog wat over de door hen gefokte honden te horen, ondanks het feit dat zij wellicht ook trainen en een gezin, familie en werk hebben.
moet zeggen dat mijn voorkeur als pupkoper toch echt naar zo'n fokker uitgaat.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

renee-uk schreef: gelukkig zijn er ook meer dan genoeg fokkers die het wel op prijs stellen om zo nu en dan nog wat over de door hen gefokte honden te horen, ondanks het feit dat zij wellicht ook trainen en een gezin, familie en werk hebben.
Precies.
Ik vind het eigenlijk gewoon altijd leuk om iets over door mij gefokte honden te horen, via mail, FB of anderszins. Iedere dag een telefoontje hoeft voor mij dan ook weer niet, maar zo nu en dan een foto via mail, FB of what's app kan ik wel erg waarderen moet ik zeggen. In principe zal ik dan ook altijd een reactie terug sturen, of ik moet het in een enkel geval een keer vergeten.
Natuurlijk hoef ik geen dikke vrienden te zijn met alle eigenaren van door mij gefokte pups, maar als het klikt is het gewoon gezellig en leuk om af en toe eens af te spreken samen te gaan wandelen of zo. Op de Laeken Funday zie ik altijd weer eigenaren en hun honden terug, en dat is en blijft gewoon iets voor mij om naar uit te kijken.
labje
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retriever

Ongelezen bericht door labje »

Wij hebben nog steeds een leuk contact met Nick's fokker.
Niet heel frequent meer, gewoon af en toe een mailtje met foto of even bellen.
Een wederzijds teken van leven, zeg maar :mrgreen:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Ja we kunnen niet allemaal zo positief en vrolijk in het leven staan als jou en zo'n geweldige uitstraling hebben. :lief: .
renee-uk
Zeer actief

labje schreef:Wij hebben nog steeds een leuk contact met Nick's fokker.
Niet heel frequent meer, gewoon af en toe een mailtje met foto of even bellen.
Een wederzijds teken van leven, zeg maar :mrgreen:
ik heb nog steeds contact met de fokker van jan.
dat contact was om een andere reden een tijdlang verstoord, maar is gelukkig weer hersteld nadat we de oude koeien begraven hebben.
ze heeft me ook toegevoegd op de fb pagina van haar kennel, terwijl ik -omdat jan nou eenmaal dood is- niet eens meer een hond van haar heb.

als ik ooit nog een dh pup zou willen, weet ik in elk geval wel waar die vandaan gaat komen.
Afbeelding

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

renee-uk schreef:
Agostini schreef:

het ging niet om mensen die overdrijven, dat snap ik ook wel dat dat vervelend is, kan zijn of kan worden.

gelukkig zijn er ook meer dan genoeg fokkers die het wel op prijs stellen om zo nu en dan nog wat over de door hen gefokte honden te horen, ondanks het feit dat zij wellicht ook trainen en een gezin, familie en werk hebben.
Merk dat pupkopers het niet altijd verwachten. Vandaag nig mail van pupkoper met pup van ruim 2 jaar oud waar ik nig precies van weet wie t is (allemaal) die begint z'n mail met uitleg wie hij is ;)

Daarnaast via whatsapp, fb etc hoed contact en bereikbaar uit alle uithoeken vd wereld ;)
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

renee-uk schreef:
Agostini schreef:

Inderdaad. Ik ben altijd blij als ik zo nu een dan een berichtje of foto krijg van een pup. Ik zal ook altijd reageren, vind het juist leuk dat de eigenaren het de moeite waard vinden om mij op de hoogte te houden.
AfbeeldingAfbeelding
Cash
Zeer actief

Dank je Renee.

Gelukkig denkt de fokker van Cash er anders over, ondanks dat ze heel wat pups hebben rondlopen.... ze weet precies wie Cash is enz.
Ik vind het leuk als ze op een foto van Cash op Facebook reageert.
Het is voor haar ook fijn te horen denk ik dat ze een stabiele hond heeft gefokt, die het zo goed doet op alle vlakken.
AfbeeldingAfbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Inge O schreef:
Cash schreef:
Dank je Renee.

Gelukkig denkt de fokker van Cash er anders over, ondanks dat ze heel wat pups hebben rondlopen.... ze weet precies wie Cash is enz.
Het is voor haar ook fijn te horen denk ik dat ze een stabiele hond heeft gefokt, die het zo goed doet op alle vlakken.
jullie denken nu toch echt niet dat ik dit soort contact niet leuk vind hè :roll: ?
Nou ................... :engel:

Nee hoor grapje, ik denk wel beter te weten :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
renee-uk
Zeer actief

Inge O schreef:
Cash schreef:
Dank je Renee.

jullie denken nu toch echt niet dat ik dit soort contact niet leuk vind hè :roll: ?
nee hoor.
Afbeelding

labje
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retriever

Ongelezen bericht door labje »

Nee hoor, die indruk heb ik absoluut niet van je.
Afbeelding
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ik heb alle pupkopers op FB en de een is wat meer van t foto's plaatsen dan de ander ( of n berichtje sturen )

Geeft helemaal niks , maar net als laatst had ik al een poosje geen foto meer van 1 pup gezien terwijl ze daarvoor toch wekelijks of 2 wekelijkseen foto postten

Toen heb ik wel even een privé berichtje gestuurd of alles nog goed was
Ze waren druk geweest , maar alles nog ok en meteen een foto erbij

Die foto's pluk ik altijd met toestemming vd eigenaren van hun FB en zet ze dan op de pagina van de kennel

Vooral Connie is nogal van het foto's maken , en nu Aki regelmatig met Eefje meegaat kan ik dubbel genieten

Wat ik ook erg leuk vind is dat toen ik zei dat we naar de kerstclubmatch gingen ( das morgen ), ik meteen berichtjes kreeg van de pupkopers
Helaas kunnen ze niet allemaal komen kijken omdat 6 vd 10 in t buitenland zitten
Maar de 2 heren die hier in Nederland zitten komen kijken

Kijk en dat vind ik nou ontzettend leuk
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Cash
Zeer actief

Inge O schreef:
Cash schreef:
Dank je Renee.

Uiteraard niet Inge, maar jij denkt toch ook niet serieus dat ik maandelijks de fokker van cash mail ?

Gewoon afentoe een berichtje is leuk. En nu met Facebook is dat zo simpel allemaal.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”