Natuurlijk mag Jack zich verdedigen en dit deed hij dus ook maar binnen enkele seconden zag ik dat de reu een snuitje om had
Jones was ondertussen een eind verderop gaan staan, de held
Ik trok de nog steeds aanvallende (maar dat had natuurlijk geen nut want hij kon niet bijten) reu er vanaf en keek om me heen.
Ineens komt er iemand aangelopen: "hij kan niks doen! hij kan niet bijten hoor".
Ik de hond (die nog steeds schuimbekkend mijn honden aan het fixeren was) naar mevrouw gebracht en gezegd dat ze hem moest aanlijnen en ze begreep er niks van: "maar hij kan jouw honden niet bijten zo!!".
Nee dat klopt mevrouw, maar jouw hond valt aan en mijn honden verdedigen zich, dat kan mis gaan.
Mevrouw had deze hond sinds een week als herplaatser en probeerde hem op deze manier sociaal te maken want hij was reu agressief en dat ging vanzelf over als hij een paar keer op zijn plaats gezet zou worden
Ik heb mijn best gedaan maar volgens mij is mijn boodschap niet echt aangekomen.
Arme hond, dit keer ging het goed want mijn honden zijn niet van het gaten maken en ik had ze onder controle maar die rent een keer de verkeerde roedel in en dan loopt het minder goed af
Zoiets snap je toch niet, hoe verzinnen mensen het