Gisteren weer een boa aan de deur. Niet dat ze dagelijks komen, dit is de 2e keer.
Of we een hond hebben die op een wolf lijkt. Ehmm ja, heb ik.
Viel ook geen ontkennen aan want Taran stond op de stoel voor de vensterbank met zijn neus tegen de raam geplakt om te kijken wie er bij de deur stond
Of hij vaak blafte.
Ik schoot in de lach en heb alleen de buurman, die op de oprit bezig was geroepen en dit gevraagd.
De buurman keek hoogst verbaasd en zei:" ik hoor hem nooit".
Klopt, Taran blaft hoogst zelden. In het verleden huilde hij nog wel eens in de nacht en rammelde hij aan de poort van de kennel. Daarop heb ik hem binnen gehaald in de nachten en sinds die tijd is dat afgelopen.
Ik vertelde de boa dat ik wel begreep dat ze bij me aan de deur kwamen maar dat de ene wolfachtige hond de andere niet was en dat ze een straat achter ons moesten gaan informeren.
Daar wonen mensen met een herplaats Tsjechoslowaakse wolfhond. Ik weet niet of die hond zo blaft of hun andere hond maar in ieder geval blaft 1 van die honden uren als de baasjes niet thuis zijn.
Nu vraag ik me af wat ik zou kunnen doen stel dat ik een boa tref die me niet geloofd. Ik begrijp ook niet goed waarom ze geen adres hebben. Want dan zouden ze zeker weten dat ze wel of juist niet bij mij moesten zijn. Ik denk dus dat er geen "vaste" buren geklaagd hebben want die geven dan ook een adres door.
Ik heb dit gelukkig niet eerder bij de hand gehad behalve afgelopen maanden dus ik ken de regels niet. Iemand van jullie een idee?