voor als de wintertrainingen weer beginnen
Moderator: moderatorteam

echt?Kells schreef:Mijn Lowa's zijn na een jaar ook zo lek als een mandje! Een vriendin van mij had het ook met 2 dezelfde setjes schoenen, bovenwerk is prima, maar de zolen scheuren. Ik heb vandaag een klacht ingediend en ben benieuwd naar de reactie. Voorlopig doe ik het maar met mijn gevoerde laarzen van de Aldi.mito schreef:Ik heb altijd met Lowa Goretex wandelboots gelopen, maar in de tweede jaar gaan ze steevast lekken. Ik heb nu voor de trainingen op het veld Dunlop gevoerde kaplaarzen gekocht, niet om echt mee te wandelen, maar gewoon warm en droog voor 29 euro en nu hoop ik dat mijn nieuwe Lowa's weer wat langer mee gaan nu ze minder door nat gras gaan
En vanwege mijn kuiten, passen de meeste andere laarsen net niet. Dus voor nu blij met mijn dunlops

9 jaar? Echt waar?renee-uk schreef:echt?Kells schreef:Mijn Lowa's zijn na een jaar ook zo lek als een mandje! Een vriendin van mij had het ook met 2 dezelfde setjes schoenen, bovenwerk is prima, maar de zolen scheuren. Ik heb vandaag een klacht ingediend en ben benieuwd naar de reactie. Voorlopig doe ik het maar met mijn gevoerde laarzen van de Aldi.mito schreef:Ik heb altijd met Lowa Goretex wandelboots gelopen, maar in de tweede jaar gaan ze steevast lekken. Ik heb nu voor de trainingen op het veld Dunlop gevoerde kaplaarzen gekocht, niet om echt mee te wandelen, maar gewoon warm en droog voor 29 euro en nu hoop ik dat mijn nieuwe Lowa's weer wat langer mee gaan nu ze minder door nat gras gaan
En vanwege mijn kuiten, passen de meeste andere laarsen net niet. Dus voor nu blij met mijn dunlops
ik heb mijn lowa's al zeker 9 jaar en helemaal waterdicht zijn ze niet meer, maar in vochtig gras hou ik nog wel droge voeten
heb ook een paar nieuwe, maar ik vind het zo zonde om die aan te doen, dus loop ik nog steeds op die ouwe

die heb ik ook dus: oud en nieuwKells schreef:Ja, het is helaas geen grapje! Het schijnt iets van de laatste generaties schoenen te zijn. Ik baal er wel van want ze zitten goddelijk. Het gaat om model Renegade GTX Mid. Wees maar zuinig op je oudjes!renee-uk schreef:echt?Kells schreef:Mijn Lowa's zijn na een jaar ook zo lek als een mandje! Een vriendin van mij had het ook met 2 dezelfde setjes schoenen, bovenwerk is prima, maar de zolen scheuren. Ik heb vandaag een klacht ingediend en ben benieuwd naar de reactie. Voorlopig doe ik het maar met mijn gevoerde laarzen van de Aldi.mito schreef:Ik heb altijd met Lowa Goretex wandelboots gelopen, maar in de tweede jaar gaan ze steevast lekken. Ik heb nu voor de trainingen op het veld Dunlop gevoerde kaplaarzen gekocht, niet om echt mee te wandelen, maar gewoon warm en droog voor 29 euro en nu hoop ik dat mijn nieuwe Lowa's weer wat langer mee gaan nu ze minder door nat gras gaan
ik heb mijn lowa's al zeker 9 jaar en helemaal waterdicht zijn ze niet meer, maar in vochtig gras hou ik nog wel droge voeten
heb ook een paar nieuwe, maar ik vind het zo zonde om die aan te doen, dus loop ik nog steeds op die ouwe

ja echt waar.mito schreef:9 jaar? Echt waar?renee-uk schreef:echt?Kells schreef:Mijn Lowa's zijn na een jaar ook zo lek als een mandje! Een vriendin van mij had het ook met 2 dezelfde setjes schoenen, bovenwerk is prima, maar de zolen scheuren. Ik heb vandaag een klacht ingediend en ben benieuwd naar de reactie. Voorlopig doe ik het maar met mijn gevoerde laarzen van de Aldi.mito schreef:Ik heb altijd met Lowa Goretex wandelboots gelopen, maar in de tweede jaar gaan ze steevast lekken. Ik heb nu voor de trainingen op het veld Dunlop gevoerde kaplaarzen gekocht, niet om echt mee te wandelen, maar gewoon warm en droog voor 29 euro en nu hoop ik dat mijn nieuwe Lowa's weer wat langer mee gaan nu ze minder door nat gras gaan
Ik heb de Lowa Albula GTX en na 2 jaar zijn ze lek en na 3 jaar echt versleten. Maar ik loop er ook heel veel op en veel door nat hoog gras. Geen scheurende zolen trouwens, maar wel afgesleten en afgedragenMaar ze lopen wel heel fijn, dus het volgende paar staat al weer klaar.

Die waren bij mij ook zo stuk, de voering dan.. En dat loopt echt niet lekker. Wel jammer, zijn prima laarzen verder!ranetje schreef:Deze laarzen (zijn gevoerd) zijn trouwens ook prima warm, alleen gaan ze bij mij niet erg lang mee![]()
Welkoop heeft ze in de aanbieding

Dank voor de tipranetje schreef:Deze laarzen (zijn gevoerd) zijn trouwens ook prima warm, alleen gaan ze bij mij niet erg lang mee![]()
Welkoop heeft ze in de aanbieding
Ik wordt hebberig van dit topic! Wat een leuke laarssss!!!josefientje schreef:Ik heb net deze besteld:
voor als de wintertrainingen weer beginnen, water en sneeuwdicht en met veters, zodat ik er met mijn hoge wreefjes makkelijker inkom.

Je hebt gelijk. In de meeste gevallen is dat een grote ergernis. Gewoon omdat de maten niet kloppen. En als je te maken krijgt met inch maten uit de UK of de US is het helemaal een ramp.jome schreef:Vind deze er ook wel lekker uitzien, maar schoenen via internet kopen vind ik wel beetje spannend qua maat
http://aanbiedingen.telegraaf.nl/99-ipv ... -Landelijk" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand die ik ken, kreeg het voor elkaar om met blauwe tenen uit die laarzen te komen.Lunatic schreef:Ik loop op Lowa wandelschoenen of op aigle neopreen gevoerde laarzen die tot -40 kunnen hebben, dat schijnt bij iedereen te werken behalve bij mij, ik ben koudbloedig
raarWolfsblut schreef:Je hebt gelijk. In de meeste gevallen is dat een grote ergernis. Gewoon omdat de maten niet kloppen. En als je te maken krijgt met inch maten uit de UK of de US is het helemaal een ramp.jome schreef:Vind deze er ook wel lekker uitzien, maar schoenen via internet kopen vind ik wel beetje spannend qua maat
http://aanbiedingen.telegraaf.nl/99-ipv ... -Landelijk" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je van een bepaald merk weet dat een bepaald model je past is het geen probleem. Bij andere merken blijft het altijd gokken.
Dat is ook de reden dat je nieuwe dure laarzen zoals Dubarry op Marktplaats voor een prikje kunt kopen. Die worden nl allemaal te klein gekocht via webwinkels. Mijn maat 46 zou volgens Dubarry UK maat 11 zijn. Dat klopt niet, het is maat 45. Te klein dus. In mijn maat moet het dus UK 12 zijn. Koop ik echter een laars van het merk Beaufort, dan is maat 46 een echte maat 46.
Als laarzen gevoerd zijn kun je beter nog een maat groter bestellen. Maar het blijft een ramp als je schoenen via internet besteld. Dat geldt trouwens ook voor het kopen van hoeden. Daar klopt ook niets van. Als ik die via internet bestel laat ik eerst de binnenkant van de hoed in centimeters meten.
De meeste mannen dragen niet gauw laarzen en al helemaal geen hoge. Ik draag voornamelijk laarzen. Als man heb je dan ook vaak mazzel bij outdoorshops als de uitverkoop begint. Zeker in mijn maat.