Blijven die dingen oneindig groeien en komt mijn botoxhond straks vel te kort?
Ik heb er met eigen honden geen ervaring mee en zolang hij zo gezond lijkt gaan we niet naar de dierenarts maar misschien weet iemand hier er iets meer over te vertellen.
Moderator: moderatorteam
Jack had er eentje op zijn borst die nooit veel groter is geworden dan het formaat van een bitterbal. Lilo heeft er al jaren twee, ook op haar borst / ribben, en een daarvan is wel ietsjes gegroeid, maar al met al nog steeds niet groter dan zeg een halve bitterbal waar je dan weer een balletje van hebt gedraaid. Lilo is ook 11.Marie-Josée schreef:Tomas is inmiddels 11 jaar geworden en voor zover we kunnen beoordelen kerngezond en energiek. Hij krijgt alleen steeds meer grote vetbulten en die groeien maar door.
Blijven die dingen oneindig groeien en komt mijn botoxhond straks vel te kort?Hij heeft ze in zijn nek, op zijn buik, op de achterpoten, op zijn borst...
Ik heb er met eigen honden geen ervaring mee en zolang hij zo gezond lijkt gaan we niet naar de dierenarts maar misschien weet iemand hier er iets meer over te vertellen.