shinobi schreef:Angelique. schreef:shinobi schreef:Angelique. schreef:Ik heb nog niet eerder op een topic van jou gereageerd, wel gelezen maar alle mensen wat hou jij er rare ideeën op na zeg, om al maar te zwijgen over je voorkeuren voor de meest bizarre gedrochten en uhh "sporten"
Ik mag toch echt serieus hopen dat je 1 of andere trol bent en dat je heus wel ziet dat dit soort honden gewoon zielig zijn, mismaakt gewoon, diep en diep triest

Wie zegt dat ik een voorkeur voor een Dosa heb? Denk je dat omdat ik er een topic over open? Ga eerst lezen en dan reageren.
Oh ja, dit heb ik ook al meer gelezen van jou idd, sterk.
Maar afijn, waarom open je er dan een topic over ? in deze vorm dan ?
Jij vind het geen gedrochten, dan kan ik toch echt maar 1 conclusie trekken

Omdat ik me afvroeg of er iemand er 1 had?
Ik noem geen 1 ras een gedrocht, de mensen die het zo fokken zijn gedrochten.
Je trekt dus veel te snel conclusies en gedraagt je dus zelf hier als een trol.
Misschien omdat jij een andere definitie plakt aan het woord 'gedrocht'.
Wij bedoelen daarmee, dat het dier er mismaakt uitziet in een zeer ernstige vorm, wie dat heeft veroorzaakt doet er niet toe.
Mijn gevoel is dat jij er iets heel anders mee bedoelt, jij ziet het meer als een scheldwoord dat negatief bedoeld is naar de persoon/het dier tegen wie dit wordt gezegd (die zo wordt genoemd).
Ik denk dat ik het dus met iedereen eens ben, zowel met degene die de honden gedrochten noemen met de betekenis dat het arme dier zo ernstig mismaakt gefokt is dat het geen normaal leven meer kan leiden, als met jou, met de betekenis die jij aan het woord gedrocht hangt.
En ik weet zeker, dat met deze uitleg, jij het ook alleen maar eens kan zijn met alle partijen.
Want wees nou eens eerlijk, denk jij dat zo'n hond nog een leuk, gelukkig en blij leven kan hebben?
Lekker eten zonder hinder, rennen zonder hinder, spelen met andere honden zonder hinder, stokjes pakken zonder hinder... nou je snapt het idee wel.