Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Herstel castratie teef
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
Neeltje
Re: Herstel castratie teef
Krijgt ze nog pijnstilling? Yentle was helemaal van de wereld door rimadyl.TessaThomas schreef:Ze kon gisterenavond in ieder geval weer schelden op de buurhonden.Ze slaapt nog wel heel veel en eten wil ze alleen lekkere dingen. Ze heeft wel een rompertje sinds gisterenavond, ze zat er eerst niet aan, maar gisteren ging ze likken, dus rompertje geleend. Vandaag heb ik nog een oppas geregeld en het weekend voor het uitlaten.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
- Aantal honden: 2
Ja, ook rimadyl.Neeltje schreef:Krijgt ze nog pijnstilling? Yentle was helemaal van de wereld door rimadyl.TessaThomas schreef:Ze kon gisterenavond in ieder geval weer schelden op de buurhonden.Ze slaapt nog wel heel veel en eten wil ze alleen lekkere dingen. Ze heeft wel een rompertje sinds gisterenavond, ze zat er eerst niet aan, maar gisteren ging ze likken, dus rompertje geleend. Vandaag heb ik nog een oppas geregeld en het weekend voor het uitlaten.
- TessaThomas
- Zeer actief
Zo slim is ze niet. Ze gaat liggen, gaat likken en na 2 keer likken kijkt ze beledigd op dat het niet lukt.Heavy schreef:Goed opletten als ze gaat likken het heeft hier enkele rompertjes gekost
Volgens mij jeukt het nu al enorm en dan moet ze nog tot volgend weekend. Ze heeft vandaag besloten dat ze kan spelen met Tay en als een malloot door het huis kan crossen, dat wordt de rest van de week nog wat....
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ik hoorde van mijn dierenarts dat ze een keer een stabij heeft geholpen van een baarmoeder ontsteking. Enorme koorts en hele baarmoeder vol pus, kantje boord. En twee dagen later vliegt ze in een onbewaakt moment de tuin uit en ging achter een haas aan
Wat zijn honden toch bewonderenswaardige beestjes.

- TessaThomas
- Zeer actief
Heel bijzonder inderdaad! Ook de reactie van Tay, dinsdag toen we terug kwamen was hij van de kaart, want Tessa deed raar en hij mocht er niet bij. Woensdag voorzichtig bij elkaar gelaten met Tay aan de riem. Ging goed, hij ging braaf slapen. Donderdag begon hij met uitdagen, maar wel liggend en gisteren was het voorzichtige er af van beide kanten. Jammer voor hen ben ik nog wel voorzichtig. 
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Íemand moet t doenTessaThomas schreef: Jammer voor hen ben ik nog wel voorzichtig.