Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hond aan baby-baby aan hond voorstellen..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Alex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese stabij en Bosnische herder

Re: hond aan baby-baby aan hond voorstellen..

Ongelezen bericht door Alex »

labje schreef:
Alex schreef:
Inge O schreef:
Alex schreef: maar roepen dat zij niet kindwaardig is terwijl zij op dit moment (waarschijnlijk) zulke grote zorgen heeft over haar zoon vind ik écht te ver gaan :(
dat heeft welgeteld één iemand gedaan.
Klopt, één iemand letterlijk. Maar er zijn meer opmerkingen gemaakt en de rest negeert het simpelweg en gaat doodleuk verder met roepen hoe walgelijk haar actie was. Wat misschien ook wel zo is, maar in haar situatie... Give her a break, denk ik dan.
Misschien even verder teruglezen Alex.
Dan wordt het wel duidelijker waarom er weinig empathie is :wink:
Ik heb het hele topic gelezen. Of bedoel je dat ik de berichtengeschiedenis in zou moeten duiken?
labje
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door labje »

Nou ja het geeft je wellicht wat meer inzicht in de persoon en de omstandigheden :D
Afbeelding
Alex
Zeer actief

labje schreef:Nou ja het geeft je wellicht wat meer inzicht in de persoon en de omstandigheden :D
Ok, nou ja, ik heb betere dingen te doen :mrgreen:
Ik schrok er gewoon van, zo'n jong kind in het ziekenhuis, ik moet er niet aan denken. Maar ik geloof op zich best dat ze deze reacties aan zichzelf te danken heeft, tot nu toe vind ik de hondenforummers namelijk geen onmensen.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

empathie is dat je je kunt verplaatsen in de gevoelens van een ander, nou sorry maar dat kan ik niet.
ja beroerd dat het niet goed gaat met haar kind (als dat tenminste waar is, uiteindelijk weet je dat nooit met leugenaars), maar wat heeft dat met haar houding tegenover die hond te maken?
ik vind het vanaf het begin al om te kotsen hoe er met die hond is omgegaan en dat het zo zou aflopen is precies wat ik verwacht had en wat overigens maanden geleden al door diverse mensen voorspeld is.
waarom zou ik dan opeens gaan huichelen en ach en wee gaan roepen?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Alex schreef:
Inge O schreef:
Alex schreef: maar roepen dat zij niet kindwaardig is terwijl zij op dit moment (waarschijnlijk) zulke grote zorgen heeft over haar zoon vind ik écht te ver gaan :(
dat heeft welgeteld één iemand gedaan.
Klopt, één iemand letterlijk. Maar er zijn meer opmerkingen gemaakt en de rest negeert het simpelweg en gaat doodleuk verder met roepen hoe walgelijk haar actie was. Wat misschien ook wel zo is, maar in haar situatie... Give her a break, denk ik dan.

Nee, sorry. Maar ik ga niet met je mee. Ik vind het triest dat haar zoontje ziek is en ik gun haar kindje het allerbeste.

Dat staat los van het feit dat ze zichzelf hier heeft neergezet als leugenachtig. Letterlijk, door te schrijven dat ze liegt om te kijken wat de reacties zijn.
Het staat los van het feit dat ze er tijdens een zwangerschap voor heeft gekozen om een herplaatser van dit caliber op deze leeftijd in huis te nemen. Ze heeft meer dan genoeg reacties en waarschuwingen gehad nog voor darko in huis was. Ze heeft meerdere topics geopend met "problemen" met Darko waaruit iedere keer bleek dat ze geen tips nodig had maar het allemaal wel wist.
Wij waren degenen met een probleem. Darko zou nooit weggaan en het liep allemaal best los.

Dus nee, ik geef haar geen "break". Zoals ik eerder in dit topic schreef, ik kan best begrip opbrengen voor de keuze een hond te herplaatsen. Zeker als deze niet overweg blijkt te kunnen met een baby.
Ik kan echter geen enkel begrip opbrengen voor de keuzes die TS keer op keer maakte ten koste van de hond. Ook heb ik geen begrip voor de grote mond die er vaak bij kwam kijken en net zo min voor de manier waarop Darko nu op stel en sprong weg moest.
Het houd me al de hele dag bezig. Ik vind het triest voor Darko en ik kan alleen maar hopen dat hij inderdaad bij een goede baas is gekomen maar gezien de berichten uit het verleden vrees ik met grote vreze voor hem :ugh:
Alex
Zeer actief

Nee, maar ik zeg ook niet dat jullie niks mogen vinden omdat haar zoontje ziek is. En 'ach en wee' huichelen lijkt me ook niet nodig. Maar ik vond het gewoon hard om het helemaal te negeren (en zelfs een beetje belachelijk te maken), dat is alles. Haar zieke zoontje en haar houding naar de hond hébben ook niets met elkaar te maken, zo bedoelde ik het niet.

Maar ik merk aan de laatste twee reacties dat zij het wel erg bont heeft gemaakt. En ik vind het ook heel treurig voor de hond.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Marco88 schreef:
dagmar88 schreef:
Tineke schreef: Hij stond al op mp voor baby thuis was , heeft Devel zeker een Jomandagave dat ze dat voorzag :roll:

De bovenkamer is bij beiden even hol.

Ik hoop écht dat dat dier bij iemand terecht is gekomen die er het beste mee voor heeft :ugh:
blijkbaar is jouw bovenkamer nog veel holler, want ik had dus toch gelijk wat dat gedeelte betreft.
Maar ik vergeef het je :wink:
:denken: Hoe kom je er bij mijn reactie op jezelf te betrekken?

Waarschuw al vanaf begin af aan, maar in dit geval is het niet grappig om gelijk te krijgen.
Bericht van eerder vandaag (veel belangrijker dan de hond uiteraard), dus laat die vis ook maar zitten.
Voor je het weet kijkt hij raar uit z'n oogjes en springt uit de kom.
Devel schreef:Nog nooit van gehoord. Vissen is ook echt niks voor mij, die overleven hier nog geen week.

:(: Enorm triest dat hier nu nóg niets van geleerd is. Die arme hond is gek geworden en eigen aandeel is er niet.
Het wachten is op de volgende die de pech heeft daar terecht te komen.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Het feit dat Devel Darko weer weggedaan heeft (als het verhaal wat ze hier opgeschreven heeft echt klopt, ik moet bekennen dat ik over de details van haar beweringen ernstige twijfels heb) verbaast me allerminst. Voor de hond zal dit hopelijk beter uitpakken dan een verder leven in een bench, met een stroomband om en weggestopt te worden omwille van de baby.
Ik hoop dan ook van ganser harte dat Darko in zijn huidige baas de perfecte en begrijpende baas gevonden heeft die hem waardeert om zijn karaktereigenschappen, en aan de slag gaat met zijn mindere punten.
Wat ik verder van Devel denk zal ik maar achterwege laten, dat valt te raden denk ik zo.

Maar eerlijk gezegd begrijp ik het gestook en het geroddel van Thom in dit topic ook niet zo. Hoe kom je aan deze info Thom? Dit is al eerder gevraagd maar waar je eerder in dit topic overduidelijk flink wat alfabetsoep gegeten had en maar al te enthousiast met allerlei details kwam, liet je het antwoord op deze vraag tot nu toe achterwege.
Ben je lid op het Staffordforum of zo? Of heb je de info van FB?
In het eerste geval begrijp ik totaal niet waarom jij daar lid zou willen zijn, in het tweede vind ik het verre van netjes dat je info van een FB-"vriend" te grabbel gooit op het Hondenforum.
Hoe dan ook, ik vind het je zeker niet sieren.
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

billy schreef:
duitse herder schreef:
billy schreef:
Ja dat we op de hoogte zijn he, ik heb daar zo'n hekel aan :mep:
Nou inderdaad, wat nemen mensen het forum toch persoonlijk door dingen van facebook erbij te halen. Kan daar ook niet eens wat aan gedaan worden? Vind het echt stemmingmakerij.
Of je moet er op kicken, Dat is Thom zijn ding, waarom is hij bevriend met Devel, omdat het heel ws fout zou gaan en dan kan hij mooi de moraalridder uithangen door dingen van haar FB hier neer te plempen :kotz: ik heb even gekeken en zie veel hondenforummers als vriend bij Thom staan, ik zou zeggen kijk uit :mrgreen:
Nou ja Marco 88 sleept het ook maar van een ander forum naar hier.
Een forum waar hij lid is en klaarblijkelijk een heel andere mening ,en hond(en) heeft dan hier.
Over stemmingmakerij gesproken.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Tineke
Zeer actief

Alex schreef:Nee, maar ik zeg ook niet dat jullie niks mogen vinden omdat haar zoontje ziek is. En 'ach en wee' huichelen lijkt me ook niet nodig. Maar ik vond het gewoon hard om het helemaal te negeren (en zelfs een beetje belachelijk te maken), dat is alles. Haar zieke zoontje en haar houding naar de hond hébben ook niets met elkaar te maken, zo bedoelde ik het niet.

Maar ik merk aan de laatste twee reacties dat zij het wel erg bont heeft gemaakt. En ik vind het ook heel treurig voor de hond.
Nou eerlijk gezegd lijkt me dat een kersverse moeder die zorgen heeft om haar kind wel wat anders te doen heeft dan rellen op meerdere fora en fb.
Kan me nu niet voorstellen dat daar dan je eerste prioriteit ligt en je daar tijd aan wilt besteden.
Want dat komt nog boven op de tijd die er gestoken is in het zeer zorgvuldig screenen van de nieuwe baasjes to be uiteraard :roll:
Afbeelding

Tineke
Zeer actief

LongFields schreef:Maar eerlijk gezegd begrijp ik het gestook en het geroddel van Thom in dit topic ook niet zo. Hoe kom je aan deze info Thom? Dit is al eerder gevraagd maar waar je eerder in dit topic overduidelijk flink wat alfabetsoep gegeten had en maar al te enthousiast met allerlei details kwam, liet je het antwoord op deze vraag tot nu toe achterwege.
Ben je lid op het Staffordforum of zo? Of heb je de info van FB?
In het eerste geval begrijp ik totaal niet waarom jij daar lid zou willen zijn, in het tweede vind ik het verre van netjes dat je info van een FB-"vriend" te grabbel gooit op het Hondenforum.
Hoe dan ook, ik vind het je zeker niet sieren.
Marco88 komt er in eerste instantie mee en Thom vult het aan met FB commentaar wat inderdaad nergens op slaat.
Afbeelding

flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Alex schreef:Nee, maar ik zeg ook niet dat jullie niks mogen vinden omdat haar zoontje ziek is. En 'ach en wee' huichelen lijkt me ook niet nodig. Maar ik vond het gewoon hard om het helemaal te negeren (en zelfs een beetje belachelijk te maken), dat is alles. Haar zieke zoontje en haar houding naar de hond hébben ook niets met elkaar te maken, zo bedoelde ik het niet.

Het rare is dat ik in deze "discussie" (geen idee hoe ik het anders even moet noemen) best fel reageer. Dat ben ik niet van mezelf gewend :wink:
Ik weet het niet, deze situatie raakt me om een of andere reden.

Ik denk overigens dat niemand het pasgeboren zoontje van TS en het ziek zijn belachelijk maakte hoor. Zo heb ik het in ieder geval niet gelezen.
Wel dat ze alle verhalen met een korrel zout nemen.
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Tineke schreef:
billy schreef:
duitse herder schreef:
billy schreef:
Ja dat we op de hoogte zijn he, ik heb daar zo'n hekel aan :mep:
Nou inderdaad, wat nemen mensen het forum toch persoonlijk door dingen van facebook erbij te halen. Kan daar ook niet eens wat aan gedaan worden? Vind het echt stemmingmakerij.
Of je moet er op kicken, Dat is Thom zijn ding, waarom is hij bevriend met Devel, omdat het heel ws fout zou gaan en dan kan hij mooi de moraalridder uithangen door dingen van haar FB hier neer te plempen :kotz: ik heb even gekeken en zie veel hondenforummers als vriend bij Thom staan, ik zou zeggen kijk uit :mrgreen:
Nou ja Marco 88 sleept het ook maar van een ander forum naar hier.
Een forum waar hij lid is en klaarblijkelijk een heel andere mening ,en hond(en) heeft dan hier.
Over stemmingmakerij gesproken.
Ik ken Marco 88 helemaal niet en weet niet wat hij waar zegt, wel zie ik dat Thom een bericht kopieert ( neem ik aan ) van Devel haar FB en waarom, dat is niet nodig en waar bemoeit hij zich mee :19: onnodig gedoe allemaal is dat en dat moet je hier niet willen en moeten neerplempen :neenee:
Afbeelding
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Nou dagje weggeweest en heb wat gemist.
Vreselijk dat Darko weer naar een andere plek is verhuist en ik hoop dat de mensen die op hem hebben gereageerd eerlijk zijn geweest.
Mensen kunnen namelijk hele mooie verhalen uit hun duim zuigen

Ik vind het superknap dat je binnen zo'n korte tijd meerdere reacties hebt gekregen op hem; zou graag willen dat de staffords in het asiel ook zoveel reacties kregen.
Hoop voor Darko echt dat hij nu op zijn laatste ideale plek zit en niet binnenkort in het asiel.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
Tineke
Zeer actief

billy schreef: Ik ken Marco 88 helemaal niet en weet niet wat hij waar zegt, wel zie ik dat Thom een bericht kopieert ( neem ik aan ) van Devel haar FB en waarom, dat is niet nodig en waar bemoeit hij zich mee :19: onnodig gedoe allemaal is dat en dat moet je hier niet willen en moeten neerplempen :neenee:
Marco88 komt in eerste instantie in dit topic om te melden dat Darko herplaatst is.
Info die hij van een ander forum heeft.
Thom is er uiteraard weer als de kippen bij met nog wat extra FB info.
Maar goed laten we maar aardig tegen Thom zijn als we nog even willen meelezen op het staffordforum hebben we tenslotte een inlogcode nodig :engel: :mrgreen: :wink:
Afbeelding

Tineke
Zeer actief

noekie schreef:Hoop voor Darko echt dat hij nu op zijn laatste ideale plek zit en niet binnenkort in het asiel.
Nou als hij niet op zijn ideale plek zit hoop ik eigenlijk dat hij wel snel in het asiel zal zitten.
En dan een goed asiel waar er dan eindelijk eens echt gekeken gaat worden waar hij beter af is zodat hij op de juiste plek terecht komt :wink:
Afbeelding

billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Tineke schreef:
billy schreef: Ik ken Marco 88 helemaal niet en weet niet wat hij waar zegt, wel zie ik dat Thom een bericht kopieert ( neem ik aan ) van Devel haar FB en waarom, dat is niet nodig en waar bemoeit hij zich mee :19: onnodig gedoe allemaal is dat en dat moet je hier niet willen en moeten neerplempen :neenee:
Marco88 komt in eerste instantie in dit topic om te melden dat Darko herplaatst is.
Info die hij van een ander forum heeft.
Thom is er uiteraard weer als de kippen bij met nog wat extra FB info.
Maar goed laten we maar aardig tegen Thom zijn als we nog even willen meelezen op het staffordforum hebben we tenslotte een inlogcode nodig :engel: :mrgreen: :wink:
:mrgreen: hij leent zijn gegevens wel uit denk je :engel:

Ik zit me echt boos te maken over Thom, alles onder het mom van ik ben zo lief, maar ik hou erover op :cheer:
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Bah, wat een oordelen.
Misschien was er meer aan de hand. Iets wat ze jullie onder geen enkel beding aan de neus wilde hangen. En dat hoeft ook niet.
Er is door haar een beslissing genomen waarbij situaties en omstandigheden een zeer belangrijke rol hebben meegespeeld. De veiligheid van haar baby b.v.. Wie weet was er allemaal meegespeeld heeft.
Als ze het achterste van haar tong zou hebben laten zien, had een aantal wellicht gezegd: "oooooohhh, maar dat verandert de zaak. "

En mocht ze de verkeerde beslissing genomen hebben dan is het niet aan ons om haar in groepsverband volledig af te branden. Erg zwak en wederom voor een aantal onder ons, typerend kuddegedrag. En dan druk ik me maar even voorzichtig uit.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Wolfsblut schreef: Misschien was er meer aan de hand.
Dat denk ik wel ja. Aangezien dit de tweede hond is van dit kaliber die ze binnen korte tijd (minder dan een jaar) herplaatst. De eerste reageerde namelijk raar op haar zwangerschap. Welja.
De tweede reageerde raar op haar kind, dat toen nog in het ziekenhuis was. Jaja.
Dit is gewoon een egoïst die honden behandelt als vieze zakdoeken. Het bevalt me niet meer, weg ermee, en zo snel mogelijk.

Dát is waar mensen over vallen.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Miranda schreef:Dit is gewoon een egoïst die honden behandelt als vieze zakdoeken. Het bevalt me niet meer, weg ermee, en zo snel mogelijk.
Juist. Het is een klein kind dat nooit nee te horen heeft gekregen.
Er is nu een nieuw speeltje. Op naar een beebieforum zou ik zeggen.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

lor1_1984 schreef:De eerste was toch de Rott van haar (schoon)ouders die in eerste instantie bij hun zou komen en toen toch maar daar bleef?
Ik weet het niet meer precies terug te halen, maar volgens mij zat het anders.
Was van haar schoonouders, maar is herplaatst naar hun. Zou daar blijven. En toen ging het in de zwangerschap mis, en had ze er hééééééél veel verdriet van, maar moest hij toch terug. Ondanks dat het bij die schoonouders niet optimaal was.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Lynnepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Lynnepien »

renee-uk schreef:ik vind het vanaf het begin al om te kotsen hoe er met die hond is omgegaan en dat het zo zou aflopen is precies wat ik verwacht had en wat overigens maanden geleden al door diverse mensen voorspeld is.
Dat had iedereen wel verwacht, denk ik, maar ik ben toch ook geschokt dat het na anderhalve dag al zo ver is. Ik zou bijna gaan denken dat het weer zo'n "hahaha jullie trappen er allemaal weer mooi in"-verhaaltje van Devel is, zo triest en bevestigend is het :roll:
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Over de Rottweiler gesproken, deze was en is van haar schoonouders. De bedoeling was deze in huis te nemen, omdat ze graag een eigen hond wilde en de tijd en ruimte hadden. Dat probeerde ze een korte tijd, maar wilde niet lukken, dus heeft ze die hond nooit echt overgenomen, deze is nog steeds bij haar schoonouders, zover ik weet.
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

thom schreef:Over de Rottweiler gesproken, deze was en is van haar schoonouders. De bedoeling was deze in huis te nemen, omdat ze graag een eigen hond wilde en de tijd en ruimte hadden. Dat probeerde ze een korte tijd, maar wilde niet lukken, dus heeft ze die hond nooit echt overgenomen, deze is nog steeds bij haar schoonouders, zover ik weet.
Kan je nog reageren op de andere vragen? Waarom zet je vertrouwelijke info van facebook hier op het forum?
Perry en Noah

Afbeelding
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Tineke schreef:
noekie schreef:Hoop voor Darko echt dat hij nu op zijn laatste ideale plek zit en niet binnenkort in het asiel.
Nou als hij niet op zijn ideale plek zit hoop ik eigenlijk dat hij wel snel in het asiel zal zitten.
En dan een goed asiel waar er dan eindelijk eens echt gekeken gaat worden waar hij beter af is zodat hij op de juiste plek terecht komt :wink:

Nou dat hoop ik inderdaad dan weer wel. Beter een goed asiel dan naar baas 5 of 6 of totaal verknipt aan een boom.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

duitse herder schreef:
thom schreef:Over de Rottweiler gesproken, deze was en is van haar schoonouders. De bedoeling was deze in huis te nemen, omdat ze graag een eigen hond wilde en de tijd en ruimte hadden. Dat probeerde ze een korte tijd, maar wilde niet lukken, dus heeft ze die hond nooit echt overgenomen, deze is nog steeds bij haar schoonouders, zover ik weet.
Kan je nog reageren op de andere vragen? Waarom zet je vertrouwelijke info van facebook hier op het forum?
Ik wil er nog wel 1 reactie op geven. Ik volgde het gisteren allemaal op FB, vol walging, afschuw en woede. Je mag best weten dat ik er vannacht weinig door geslapen heb, maar kon er verder niet zo heel veel mee. Toen iemand het hier bekend maakte, ben ik los gegaan in mijn totale boosheid. Netjes ?? Nee, misschien niet. Het was trouwens geen prive informatie, want het stond allemaal openbaar op FB. Tot zover mijn bijdrage nog. Ik mag hopen dat Darko een fijn en blijvend huis heeft gevonden en wens Jolanda het allerbeste toe met haar baby.
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Misschien moet je het forum wat minder serieus nemen, dat je er helemaal wakker van gaat liggen :scratch:
Waarom ben je vol afschuw? Het lijkt nu net of je zwaar verbaasd bent dat Darko weg is, en alsof je vind dat hij het nu heel slecht gaat krijgen. Wie weet krijgt hij nu een baasje waar hij wel de nodige aandacht krijgt. Er werd maandenlang geroepen dat hij herplaatst moest worden, nu word hij dat en dan lig jij er wakker van? :hmmm:
Perry en Noah

Afbeelding
flamme
Zeer actief
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Wolfsblut schreef:Bah, wat een oordelen.
Misschien was er meer aan de hand. Iets wat ze jullie onder geen enkel beding aan de neus wilde hangen. En dat hoeft ook niet.
Er is door haar een beslissing genomen waarbij situaties en omstandigheden een zeer belangrijke rol hebben meegespeeld. De veiligheid van haar baby b.v.. Wie weet was er allemaal meegespeeld heeft.
Als ze het achterste van haar tong zou hebben laten zien, had een aantal wellicht gezegd: "oooooohhh, maar dat verandert de zaak. "

En mocht ze de verkeerde beslissing genomen hebben dan is het niet aan ons om haar in groepsverband volledig af te branden. Erg zwak en wederom voor een aantal onder ons, typerend kuddegedrag. En dan druk ik me maar even voorzichtig uit.
Maar dan hoef je nergens meer op te reageren. We weten van bijna niemand of er precies meer speelt en we reageren bij bijna alles op wat hier geschreven staat. Ik tenminste, ken bijna niemand persoonlijk goed genoeg om de achtergronden te kennen.

Ik ben niet van het afbranden, niet alleen en niet in groepsverband en ik reageer puur en alleen op wat ze hier zelf heeft geschreven. Als dat niet meer geoorloofd is dan kunnen we het forum wel opdoeken :U:
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

Ongelezen bericht door Anja »

@Thom: Ik vind je een vreselijke nagemaakte, sensatiebeluste aandachttrekkende komediant :(: Heel eng dus!!

@ Devel: Ik heb al eerder gezegd dat je geen hond zou moeten hebben, je hebt geen verstand van honden en je oplossingen voor problemen, hoe klein ook, bestaan uit stroombanden en opsluiten in benches. Nooit meer aan een hond beginnen!!
Ik hoop dat die arme hond eindelijk in zijn jonge leven bij iemand terecht gekomen is die hem niet alleen als een stoer object ziet maar bij iemand die tijd in hem wil steken.
Maar ik vrees het ergste :ugh: gezien de snelheid van herplaatsen.

Ik hoop dat je kleintje snel opknapt en dat hij een leuk, liefdevol en gezond leven krijgt. Ik wil je nog wel even waarschuwen dat ook de opvoeding van je kind niet altijd probleemloos zal gaan en je soms met je handen in je haar zal zitten. Hopelijk haak je dan niet net zo snel af als bij je hond.
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

flamme schreef:
Wolfsblut schreef:Bah, wat een oordelen.

Maar dan hoef je nergens meer op te reageren. We weten van bijna niemand of er precies meer speelt en we reageren bij bijna alles op wat hier geschreven staat. Ik tenminste, ken bijna niemand persoonlijk goed genoeg om de achtergronden te kennen.

Ik ben niet van het afbranden, niet alleen en niet in groepsverband en ik reageer puur en alleen op wat ze hier zelf heeft geschreven. Als dat niet meer geoorloofd is dan kunnen we het forum wel opdoeken :U:
Dat mag hoor Flamme. Maar als een man of 25 al forse kritiek geuit hebben ga ik er geen schepje meer boven op doen. Want dan weet ze onderhand wel hoe de meesten er over denken. Zelf heb ik de indruk dat er veel meer aan de hand is maar dat om bepaalde redenen, terecht of onterecht niet kenbaar wil maken.

Hoeveel anderen zullen er niet zij die hun hond aan de eerste de beste weggegeven of gedumpt hebben en dan hier een of ander zielig doch plausibel verhaal komen ophangen.
Je weet het maar nooit. Je kunt de mensen wel voor de kop kijken maar niet erin.

Ik probeer in dezen toch een beetje te relativeren.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”