de kinderen uit het gezin waar hij vandaan komt was hij heel rustig en lagen ook gerust met zn 3tjes op de bank tv te kijken... (darko kijkt tv
hoe hebben jullie het aangepakt?
Moderator: moderatorteam

Hier ook ooit gedaan heeeeeeeel lang geleden, of het broodje aap is weet ik niet maar scheelt een maaltijd in tijd van crisis haha, en toeval of niet nooit geen problemen gehad.Sas schreef:gewoon de placenta laten opeten toch? Dan gaat alllles goed.
nee, een poepluier. En mee aan de borst laten, voor de verbroederingSas schreef:gewoon de placenta laten opeten toch? Dan gaat alllles goed.
Lijkt me ook.Marion. schreef:Ik vind het allemaal nogal getuttel.
Een kind bij een hond introduceren, een pup bij een hond introduceren, een baby-broertje bij een kleuter introduceren.... het gaat allemaal gewoon hoor. Gewoon. Geen poppenkast van maken, want dan maak je het spannend en beladen.
gefeliciteerd alvast met je babyDevel schreef:Nog 14 dagen en dan zit ik aan de uitgerekende datum dat meneer zich mag melden. Nu vraag ik me af hoe hebben jullie kind en hond aan elkaar voorgesteld?
de kinderen uit het gezin waar hij vandaan komt was hij heel rustig en lagen ook gerust met zn 3tjes op de bank tv te kijken... (darko kijkt tv) deze waren echter 2 en 5 jaar. Nu kan darko ook wel eens lomp zijn in zn buien.
hoe hebben jullie het aangepakt?
jij snapt het!kipo schreef:nee, een poepluier. En mee aan de borst laten, voor de verbroederingSas schreef:gewoon de placenta laten opeten toch? Dan gaat alllles goed.

Sas schreef:jij snapt het!kipo schreef:nee, een poepluier. En mee aan de borst laten, voor de verbroederingSas schreef:gewoon de placenta laten opeten toch? Dan gaat alllles goed.

Devel schreef:Omg!!![]()
Ik vind het allemaal reuze spannend, vooral hoe Darko zal reageren.
Denk toch de kleine op tafel en Darko er rustig bij als hij kalm is... die 2 gaan vast goede vriendjes worden... kindjes is hij helemaal gek op..
Devel schreef:Hier ook een staffie achtige. Grote knuffelbak en vind kids super geweldig. Mensen natuurlijk ook.
Worden er veel gevechten gehouden?

Ja, hij was te wild was eerst het verhaal, later na heel veel bagger over haar heen, ging het verhaal draaien dat hij zo raar uit zijn ogen keek.Roompie schreef:He? Ik heb wat gemist blijkbaar. Darko herplaatst?