Eenmaal thuis bij onze eigen honden , viel dit hondje(platsnuitje) na enkele minuten bijna flauw...van benauwdheid!
Dit is enkele malen gebeurd, en ook met mini rondje buiten , kon ik hem terug dragen...hij kon gewoon niet meer lopen...
Dus even belletje naar vorige eigenaar, daar had hij dat nog nooit gehad, maaarrrr en daar komt ie, hij heeft daar bijna 2 jaar in de bench gezeten!!
Dus volgende dag lang dierenarts, effe laten checken, oke hij is nu snel moe door gebrek aan conditie, wat we nu stapje voor stapje opbouwen, maar hij heeft ook ontdekt dat hondje het BOS syndroom heeft(te kleine neusgaten, slap huig en te smalle luchtpijp)
Geen gezond hondje gekocht zoals ons was verteld, ik weer gebeld naar vorige eigenaar, mensen oprecht geschokt!
hebben direct het geld wat wij voor hondje betaald hebben terug gestort, echt netjes, waar vind je nog zulke mensen......
Maar en nu komt het....willen ze dat wij dit hondje laten inslapen!(hebben zelfs extra bedrag overgemaakt) want ze willen het niet meer terug...
Maar ook al hebben ze mij het geld terug gegeven, blijf ik toch de nieuwe eigenaar...of hebben zij het nu nog wel voor het zeggen over dit hondje???
Wij willen dit diertje gewoon houden, en evt laten opereren....
Wat moet ik nu doen?? oude eigenaar wil hondje niet weggeven.....maar ik wil hondje niet zomaar laten inslapen
Wat zouden jullie doen???
Mond dicht houden en hond gewoon houden.....
Ik wil ze ook niet voorliegen omdat ze zo netjes gehandeld hebben......door ons geld terug te geven....
dus graag jullie mening!!!