blacky schreef:het gaat hier niet om haar facbookpagina maar een pagina die ze speciaal gemaakt heeft om donaties te krijgen voor haar pups. Deze pagina delen vind ik dan ook iets heel anders dan een privé pagina delen.
Ook ik snap niet hoe je zo kunt sollen met pups. Waarvan nu al bijna duidelijk is dat ze geen normaal hondenleven kunnen leiden.
"Delen" doe je dan maar lekker waar het hoort. Op facebook

Daar heb je hele mooie knopjes. Like bijvoorbeeld, maar ook "delen"
Tja, er zijn zat mensen die hun hondje een "rolstoel" aanmeten. Er zijn zat mensen die hun hond een kankerbehandeling laten ondergaan, een zware operatie waarbij lang gerevalideerd moet worden etc etc. Zat honden die vol aan de pijnmedicatie zitten omdat ze anders vergaan van de pijn etc etc. Allemaal hondjes waarvan menigeen zou zeggen jas de spuit er maar in dit is geen leuk "hondenleven" meer. Maar wie ben jij(of wie dan ook) om dat voor een ander te gaan bepalen
Hoewel het allemaal verre van mijn eigen keuze zou zijn heb ik wel degelijk respect voor haar dat ze het toch probeert.
Als je dan een held bent en er idd wat van wil vinden doe dat dan lekker dáár waar het staat. Op facebook