Hot-Legs Van't Schapershof als mama en Happy Dancing Quiz Question als papa.

De bevalling was spannend... Het was mijn eerste keer en toen ik niet meer wist of de duur (2.5 uur tussen de eerste en de tweede pup) normaal was, er ook achter gekomen dat mijn dierenarts dus écht niet goed is in iemand gerust te stellen...
Op al mijn vragen antwoorden als 'ah dat zie je wel' 'ik heb hier nu geen tijd voor' 'kom anders is in mijn cursus kijken' etc... Op een gegeven moment zelfs 'ik ben nog nooit bij een bevalling geweest dus ik zou het niet weten'
Al bij al een erg nare ervaring geweest dus... Gelukkig is het na drie traag komende pupjes allemaal goed verlopen en is ze uiteindelijk om half vijf begonnen en was ze om 1 uur klaar...
Zeven pupjes werden er geboren, 3 naakte reutjes, 2 naakte teefjes en 2 powderpuff teefjes.
Helaas heeft 1 naakt reutje het niet gehaald, bleef erg achter qua groei en is uiteindelijk overleden in de handen van mijn vriend...
De overige pups doen het super, ze zijn nu twee weken oud en zijn allemaal ruimschoots verdubbeld in gewicht. De eerste oogjes zijn al open en ze zijn nu reeds enorm actief...
Ik vind niet hoe ik foto's van facebook hierzo kan krijgen helaas...