Och wat een plaaaatje!

Moderator: moderatorteam
ik ook, ik ben jaloers op de vachtNanna schreef:Broodfoktype, meteen het type waar ik ook voor zou gaan als ik een Cocker wilde. Ik bedoel dat dus niet lullig![]()
Wat een schattig koppie
nee hoor, het is een engelseJansjepansjekevertje schreef:En Hutsje, jouw cocker (een amerikaanse, volgens mij?) heeft ook een supermooie vacht toch, met die krulletjes! Wat een mooie foto's heb jij zeg! Die gezichtsuitdrukking van je Basset; GE-WEL-DIG!!!
zou ik ook doen. en als je het niet wilt eraf sturen. hier is ook niet altijd plek op de bank en dan mag het dus niet. maar meestal wel en ook als ik weg ben mogen ze overal komen.Nanna schreef:Gewoon op de bank laten, gezellig juist. Mijn honden zitten allemaal op de bank
en dat klopte dusInge O schreef:x 2Nanna schreef:Broodfoktype, meteen het type waar ik ook voor zou gaan als ik een Cocker wilde. Ik bedoel dat dus niet lullig![]()
Wat een schattig koppie!
Laat haar toch lekker achter je aan lopen, ze moet toch nog wennen? Rust nemen komt vanzelf wel.Jansjepansjekevertje schreef:Ik doe haar overigens op dit moment óók in de bench als ik niet weg ga overdag af en toe. Voor de continuïteit en voor haar eigen rust. Anders blijft ze me achterna lopen terwijl ze eigenlijk heel moe is. Ik moet haar echt haar rust ook gunnen en dat gaat heel goed zo. Als ik tijd heb om te zitten gaat ze in haar mand rusten. Als ik dat niet heb gaat ze in de bench.
Jansjepansjekevertje schreef: Ik begrijp eerlijk gezegd echt niet dat jullie er blijkbaar nog nooit van hebben gehoord dat je je hond (en vooral een jonge of een hond in een nieuwe situatie, ook al is het geen pup meer) soms moet 'dwingen' rust te nemen omdat het echt nodig is. Voor de hond is het veel frustrerender en veel onrustiger om continu achter me aan te moeten. En dan bedoel ik niet het lekker achter me aan lopen zoals een cocker dat gewoon graag doet.
Wat grappig dat jullie allemaal zo goed weten hoe het moet en hoe het hoort bij mij thuis. Niemand kent mij, mijn hond of de situatie, maar iedereen weet beter wat te doen dan ik zelf.
Jansjepansjekevertje schreef:Wat ik gewoon raar vind is dat ik merk dat de hond het super goed doet. Maar volgens menigeen hier pak ik het dus helemaal verkeerd aan? Dat rijmt in mijn ogen niet echt bij elkaar nee. Heel bijzonder vind ik dat.
En alle herplaatsers zijn natuurlijk hetzelfde en hebben hetzelfde nodig...renee-uk schreef:ja dat klopt wel, het merendeel van de mensen hier heeft nog nooit een herplaatser gehad natuurlijk.
persoonlijk zou ik het heel erg vinden als een bench de stabiele factor in het leven van mijn hond was, maar toe maar, wat weet ik er ook van