Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup Puck

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

johanna68
Zeer actief
Mijn ras(sen): kr bouvier
Aantal honden: 1

Re: Pup Puck

Ongelezen bericht door johanna68 »

:lekkerpuh: neeeeeeeeee geen stabij...ik zie niks :LOL: Heb mn zoontje verteld dat ik met een stijltang de krullen wegwerk hahaha

ff kort...druk en nog steeds geen verbetering maar Puck is vandaag niet zichzelf. Gisteren heeft ze me enorm veel behang van muur gescheurd..ppffff

Vandaag alleen vanmorgen gegeten en verder geen trek...wandeling heeft ze geen zin in en lusteloos...temperatuur 39.7 . Op zich gaat het maar gezien haar temperatuur na een wandeling meestal rond 38.3 is en nu in rust 39.7 toch even in de gaten houden. Morgen even overleg met dierenarts. Puck is 7 ons aangekomen afgelopen week. Uiteraard..ik ben geen dierenarts maar zelf denk ik aan groeipijn.
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ze lijkt wel op de twee Stabij x Lab van onze buren. Al is er één broodfok dus daar zit geen zekerheid bij. De ander is wel zeker die kruising, is een jonge gecastreerde reu en ziet er iets smaller uit (smallere kop dan Puck).
johanna68
Zeer actief

ff snel update...nog steeds niet goed met mn arm dus kan niet veel op pc...wilde graag weer spuiten erin maar mag nog niet.Helaas.

Op moment zit ik in afwachting van een bericht dat ik weer oma ben geworden dus onrust in mn kont.. Zou zo graag met puck dan ff ochtend wandelen maar mag nog niet natuurlijk.

Betreft puck... zit echt in puberfase..heb inmiddels al mn 7e bril...ze verbijt ze steeds (al leg ik ff naast me neer) voor ik erg in heb heeft ze te pakken. Ze scheurt behang van de muren...heb mn schoen nog niet uit of ze wil ze al verbijten...kortom...puberen. Inmiddels de bench weer naar beneden omdat het soms onmogelijk is haar alleen ff thuis te laten. Ze vind het niet erg en zit er alleen in als ik even weg ben.
Merk ook laatste 2 weken dat ze meer zelfvertrouwen krijgt. Bewoog er vroeger iets in de verte bleef ze mooi naast me lopen...nu als ze bv een vogel ziet gaat ze gelijk dr achter aan..soort van jagen. Maar ondanks dat ze nu even uitproberen is ...het is een schat en leerzaam dus komt goed.

Gezondheid...tja heb idee dat achterhand nog steeds niet goed is en dierenarts denkt ook niet. Ze heeft geen last maar als ze gaat rennen dan lijkt het een bevangen renpaard hahaha ..Ze krijgt nog steeds alleen maar lamsvlees maar ze begint te struinen tijdens lopen. Moet erg opletten dat ze geen paardenmest ergens zit te eten . Buren hadden goed bedoeld voor de katten hun restanten van de bbq achter mijn huis gegooid ( wist ik niet) en Puck heeft het gevonden. Tja blijft uitkijken en met buren gesproken en zouden het niet weer doen....hadden er even niet bij stil gestaan.

Helaas vanavond tijdens een wandeling is Puck aangevallen door een nogal grote boxer reu. We waren elkaar al eerder tegen gekomen en de boxer kan niet met andere honden terwijl hun thuis wel 3 kleinere hondjes hebben. Vanavond stonden we even te praten..beide honden aan de lijn maar onverwachts besloot de boxer een poging te doen zich los te trekken en lukte. Sprong gelijk op Puck en buiten. Puck op dr rug en maar piepen. Baasje zelf was door gezondheid niet in staat om hond te pakken. Dus ik met mn manke arm waar geen kracht in zit poging doen. eerst voet op Puck dr lijn zodat ze bij bevrijding niet er tussen uit zou piepen door angst en toen de boxer bij zijn nekvel van Puck getrokken. Erg geschrokken allemaal behalve de boxer. Maar gelijk puck nagekeken en thuis ook nog maar geen schade gelukkig. Moet zeggen dat de boxer bij een eerdere ontmoeting tegenstrijdige signalen gaf..ene keer grommen en de andere keer heel nieuwsgierig naar puck met een kwispelende staart. We besloten om niet los te laten omdat we al tijd stonden te kletsen en de spanning voor hem wel was opgelopen. Denk nu nog dat het geen valsheid is...in feite als de boxer had gewild had Puck best al veel wonden kunnen hebben en hij liet zich ook makkelijk van Puck af trekken en ging terug naar baas...verklaren kan k zijn gedrag niet..leek beetje bluf en haantjesgedrag. Baasje belde me nog even later en is zo teleurgesteld in zijn hond...

Dan ff nieuwe ontwikkeling betreft fokster van Puck. Veel details kan ik niet schrijven uiteraard omdat er nog van alles gaande is en ik niet weet wie dit leest. Maar even in kort...komt er op neer dat ik regelmatig brieven terug krijgt van haar jurist. Uiteindelijk hebben wij besloten om een voorstel te doen. De onkosten delen en aangezien ik Puck echt niet meer kwijt wil zal ik bij snelle afhandeling dan zien betreft behandeling achterhand als Puck een jaar is. Dat komt neer op bijna 800 euro. Heb nog niet eens alles in rekening gebracht maar kosten zijn (waarvan ik betalingsbewijs heb) 1600 euro. Uiteindelijk kreeg ik een brief van haar jurist dat ze mij TEGEMOET komen met 49 euro !!! De fokster beweerd nu dat ze heeft verteld dat Puck nogal ziek was... Tja alsof ik dan was gekomen en een pup had gekocht... maar ja.. er is weer een brief onderweg. Uiteraard is het een leugen Natuurlijk wist ik niet dat Puck zo ziek was en dat heeft ze ook niet verteld.gelukkig kunnen en willen aantal baasjes van andere pups getuigen als het zover komt

Zo ik laat het hier ff bij...ff update van Puck dus.. Het is toch mijn kanjer
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Blijft ook wel een gedoe steeds. Sterkte en geniet van puck.
Sanchis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder / Border collie
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sanchis »

johanna68 schreef: Uiteindelijk hebben wij besloten om een voorstel te doen. De onkosten delen en aangezien ik Puck echt niet meer kwijt wil zal ik bij snelle afhandeling dan zien betreft behandeling achterhand als Puck een jaar is.
Het gaat je niet lukken, dat weet ik nu al. Ik ben geen jurist maar heb een gelijksoortig ervaringsverhaal. Ik heb het zelfde aan de hand gehad met een paard en daar ging het om hele andere bedragen. De koper mag de koop ontbinden (en dus de pup terug) of niet, en dan draai je zelf voor de kosten op.
De verkoper weet dit ook.
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Asterix »

Sanchis schreef:
johanna68 schreef: Uiteindelijk hebben wij besloten om een voorstel te doen. De onkosten delen en aangezien ik Puck echt niet meer kwijt wil zal ik bij snelle afhandeling dan zien betreft behandeling achterhand als Puck een jaar is.
Het gaat je niet lukken, dat weet ik nu al. Ik ben geen jurist maar heb een gelijksoortig ervaringsverhaal. Ik heb het zelfde aan de hand gehad met een paard en daar ging het om hele andere bedragen. De koper mag de koop ontbinden (en dus de pup terug) of niet, en dan draai je zelf voor de kosten op.
Ik weet het niet hoor, maar laatst zei iemand dat je onderzoeksplicht hebt als koper. Dat heeft TS toch gedaan? iig pup niet te lang door te laten lopen met de klachten.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Asterix schreef:
Sanchis schreef:
Ik weet het niet hoor, maar laatst zei iemand dat je onderzoeksplicht hebt als koper. Dat heeft TS toch gedaan? iig pup niet te lang door te laten lopen met de klachten.

Ja onderzoeksplicht VOOR de koop ;)

Idd voor Puck is het super dat ze geholpen is, denk alleen dat TS er qua vervolg weinig uit kan halen
Sanchis
Zeer actief

Asterix schreef:
Sanchis schreef:
In het gunstigste geval wordt je in gelijk gesteld en mag je de koop ontbinden. Maar dat wil ze niet.
Dierenartskosten zijn niet op een verkoper te verhalen; zover is mijn ervaring.
Ashley (Border Collie), Scott (Border Collie x Schotse Herder) en Jessie (x Heidewachtel)
johanna68
Zeer actief

ga niet teveel uitweiden maar ben bij een goeie advocaat geweest. ik heb ook recht op herstel...onderzoekplicht is aantoonbaar dat fokster onder ander naam adverteerde en ander naam mailde..en er is veel meer waar fokster inmiddels tegenstrijdige beweringen doet zelfs via haar jurist..en waarvan ik dan een bewijs heb..afwachten maar..idd Puck gaat nooit weg
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver

Ongelezen bericht door Asterix »

crutz schreef:
Asterix schreef:

Ja onderzoeksplicht VOOR de koop ;)

Idd voor Puck is het super dat ze geholpen is, denk alleen dat TS er qua vervolg weinig uit kan halen
Owja, natuurlijk :idea:
edit: En ook van mij heel veel sterkte gewenst met puck, hij ziet er iig erg leuk uit :I: Daar heb je weinig aan over het medische gedeelte maar wilde het toch even zeggen :wink:
Laatst gewijzigd door Asterix op 09 jun 2014 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Sanchis
Zeer actief

johanna68 schreef:ga niet teveel uitweiden maar ben bij een goeie advocaat geweest. ik heb ook recht op herstel...onderzoekplicht is aantoonbaar dat fokster onder ander naam adverteerde en ander naam mailde..en er is veel meer waar fokster inmiddels tegenstrijdige beweringen doet zelfs via haar jurist..en waarvan ik dan een bewijs heb..afwachten maar..idd Puck gaat nooit weg
Mijn ervaring is dat advocaten hun klanten ook nog wel eens hoop geven, terwijl ze diep in hun hart best weten dat het geen zaak is. Ze kunnen dan wel een klus gebruiken.
Zo is het bij onze advocaat met dat paard in ieder geval wel gegaan. Die heeft ons echt op het verkeerde spoor gezet met zijn gladde praatjes.

Ik hoop voor je dat ik ongelijk heb, maar ik deel alleen onze ervaring en had gehoopt dat wij destijds met het paard ook 'de andere kant' hebben gehoord. Want wij waren te goedgelovig en te overtuigd van ons gelijk. Maar zolang een dier als een product wordt gezien in de wet, is het niet te doen.
Misschien iets voor de rijdende rechter? Dat hebben we destijds ook geprobeerd alleen onze tegenpartij ging daar niet mee akkoord omdat hij het wel leuk vond dat wij alle proceskosten zelf gingen betalen.
johanna68
Zeer actief

ik ben blij met jullie mening hoor!! Tja 100% zekerheid heb ik straks pas maar , hoe meer brieven ik krijg van haar jurist hoe meer leugens ze maakt die ik kan bewijzen. Jazeker zijn dierenartskosten wel te verhalen. Heb zelfs een dossiernummer van een soort gelijk geval waarin de koper in gelijk gesteld is . Maar nogmaals...ik heb nu niks en ga uit van niks..maar ze zal er niet zomaar zonder slag en stoot vanaf komen.. nah ja..niks...ik heb Puck :I: :I: :I: :I: :I:
Sanchis
Zeer actief

johanna68 schreef:. nah ja..niks...ik heb Puck :I: :I: :I: :I: :I:
:lol1: :ok:
johanna68
Zeer actief

ff weer kort..puck lijkt niks te hebben over gehouden van aanval boxer..zelfs dr zelfvertrouwen is niet aangetast. De volgende dag was ze gewoon weer spelen met een rottweiler en labrador. (bekende honden voor haar). Sinds gisteren de tik om als een varken in modderpoeltjes te gaan baden :oohja:

Verder toch ff vermelden.... precies om 00.01 afgelopen nacht oma geworden van mijn 2e kleinkind. Een wonderschone meisje. Julia :cheer: :cheer:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Gefeliciteerd met je kleindochter :ok:

En fijn dat Puck geen problemen heeft overgehouden aan die aanval.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
johanna68
Zeer actief

net graszaad dat eindelijk opkomt....Puck haar nieuwe bezigheid....GRAVEN !!!
johanna68
Zeer actief

ff snel update. Puck is weer ziek. Een allergisch reactie maar waarop? Prik gehad en AB mee en een creme. Bovenkant rug geschoren zodat goed in kan werken. Al twee dagen koorts. Hopen dat snel weer beter gaat. Verder is het een lief ..speels en gehoorzaam en ondeugende meid
Evertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix

Ongelezen bericht door Evertje »

Ik dacht laatst nog aan Puck, hoe het met haar zou gaan.
Vervelend dat ze zon last heeft van de allergische reactie. Beterschap met de kleine meid!
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Arme Puck...
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Beterschap voor haar :roos:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
beatje

Ongelezen bericht door beatje »

Wat vervelend voor julie het blijft tobben hè :roos:
ute
Actief
Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
Contacteer:

Ongelezen bericht door ute »

johanna68 schreef:ff weer kort..puck lijkt niks te hebben over gehouden van aanval boxer..zelfs dr zelfvertrouwen is niet aangetast. De volgende dag was ze gewoon weer spelen met een rottweiler en labrador. (bekende honden voor haar). Sinds gisteren de tik om als een varken in modderpoeltjes te gaan baden :oohja:

Verder toch ff vermelden.... precies om 00.01 afgelopen nacht oma geworden van mijn 2e kleinkind. Een wonderschone meisje. Julia :cheer: :cheer:
Van harte gefeliciteerd met je kleindochter en fijn dat je zo gek op Puck bent,
Afbeelding
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Gefeliciteerd met je kleindochter!

Hoe is het nu met Puck?
Rita
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee Oud Duitse Herders en twee Mechelaars.
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rita »

johanna68 schreef:ff snel update. Puck is weer ziek. Een allergisch reactie maar waarop? Prik gehad en AB mee en een creme. Bovenkant rug geschoren zodat goed in kan werken. Al twee dagen koorts. Hopen dat snel weer beter gaat. Verder is het een lief ..speels en gehoorzaam en ondeugende meid
Is zij geënt, heb je anti vlooien/teken middel gebruikt?
Zou een oorzaak kunnen zijn.
Beterschap met Puck, arme drommel!
Afbeelding
johanna68
Zeer actief

Afbeelding
Dit is in het veld
Puck gaat goed. Krijgt nog steeds vers (lam) en inmiddels adres gevonden waar ik ook lamsnacks kan kopen bv oor enz.. dus af en toe verwennen kan nu ook.

Puck blijft problemen houden met huis en jeuk..ene keer meer dan andere dagen. Erg last van schilfers (roos). 6 weken terug bleek er hotspot te zijn ontstaan op haar rug en behandeling gehad + AB kuur. Het was even goed maar na een week weer meer jeuk. Inmiddels vorige week schraapsels laten nemen van dr huid en ook de schilfers zijn onderzocht. Voor alle zekerheid. Weer injectie's gehad. Uitslag ...gelukkig geen mijten o.i.d maar wel gist gevonden ' Malassezia " . Nu uitzoeken hoe dat komt. Gisteren bij dierenarts aparte shampoo gehaald en inmiddels gewassen. Jeuk lijkt tot nu minder. Binnenkort heb ik afgesproken ga ik naar iemand die al 40 jaar ervaring heeft met vers voeren en huidproblemen. Zou afgelopen week maar ben erg afhankelijk van vervoer en het ligt niet naast de deur. Zoonlief is nu brugpieper en was nogal druk ivm schoolspullen halen en voorbereiding kennismaking kamp. Daarbij mag ik zelf niet rijden aangezien ik al 5 maanden mijn arm amper kan gebruiken . Zelf een vakantie aangeboden door vader en stiefmoeder van mijn oudste zoon heb ik moeten afzeggen omdat het niet mogelijk was. Erg sneu voor jongste. Maar als verassing stonden ze hier vrijdag op de stoep en hadden een weekendje uit geplant voor ons allen .. Zo lief. Toch nog onverwachts een leuke afsluiter voor mijn jongste zoon.

Ben dus nu zijn lesrooster afwachten en dan overleggen met buurvrouw welk datum we kunnen gaan betreft voorlichting vers voer en huisproblematiek. Puck gaat uiteraard mee.

@ Rita Ja , Puck heeft al haar kuurtjes betreft paracieten gehad. Wormkuur Milbemax en heeft haar entingen uiteraard al lang geleden gehad. Volgend jaar pas weer . Puck is dus volledig tegen alles geent. Verder is Puck heel erg gevoelig voor vlooien. Had Pulvex spot maar werkte niet voldoen en nu heeft Puck een Seresto band en zie nooit teken of vlooien. Juist door de band is jeuk toch al wel minder. Dit omdat Puck dus overgevoelig is voor een vlooienbeet. Omgeving doe ik met indoor x en de katten (die apart zitten met Effipro. Was trouwens eerste keer dat ik Effipro gebruikte voor de katten. Daarvoor was het adventage of frontline maar de nieuwe middel bevalt me beter en voor gebruik hiervan had Puck al last van jeuk.

Verder...belangrijkste van alles natuurlijk. het is iedere dag 24 uur per dag 1000 % genieten van Puck. Vandaag is ze 10 maanden jong. Haar broer (als het volledige broer is maar wel zelfde nest) is 10 kilo zwaarder (maar reu dus en Puck teef) en is 6 cm groter. Puck is een heerlijke ondeugende puber aan het worden die uitdaagt maar best wel weet wat mag en wat niet. Ze doet gewoon graag dingen die niet mogen. Bv gaten graven in de tuin. 1 speciale kat die nooit iets terug doet pesten. Vooral claimen op de bank als er wel eens een kat bij me ligt. Mij vooral als ik overdag ff weg ben geweest nachts afstraffen omdat ze dan alsnog wil spelen.... Maar ze komt ook heel lief tegen me aan liggen slapen. Ze is dol op sokken. Als ik ze uittrek moet ze dr mee in haar bek liggen. Zijn er geen sokken pakt ze gewoon schone uit het mandje. Spelen met een tennisbal is ze altijd voor in...helaas heeft ze er maar 30 stuks. Ze weet heel goed welk speeltje voor buiten is en welk voor binnen. Iedere dag gaan we lange wandelingen maken ..nemen verrekijker mee en genieten van de natuur...haasjes en reeen kijken. Ze gaat mee naar de paarden . Ze heeft zelf idee dat als ze ergens niet naar toe mag dat kruipen niet opvalt. Hierdoor kreeg ik vaak commentaar op een braderie hier in dorp omdat Puck dan kruipt en mensen denken dat ik met een hond loop dat verlamd is en ze het zielig vinden. Tot ik verder loop en Puck ook gaat lopen en mensen dan pas kan overtuigen dat ze niks heeft met dr poten. Ze luistert heel erg goed. Loslopen in natuurgebieden.. ballen vangen..speeltjes los laten. enz enz ...ze is een snelle leerling. Als we gaan lopen kijkt ze vaak naar me ...en zie ik haar genieten en alsof ze naar me kijkt en denkt... dit is onze tijd saampjes he... Kortom...ik geniet iedere dag van Puck en ben ondanks alle ellende zo blij dat ze mijn Puck is. Heb echt idee dat ik enige ben die zo'n geweldige hond heeft. Ze is heerlijk speels..aanhankelijk en lief. Had me na Wanda geen ander hond kunnen wensen.

Afbeelding Puck spelen in park

Afbeelding
Puck spelen met hond van buren

AfbeeldingPuck en jacky

Afbeelding Puck en jacky.. lijkt liefde maar is ruimte bank claimen

Afbeelding

Puck haar eerste lamsoor

Afbeelding

Puck graaft kuilen en doet haar speeltjes erin. Eeen echt begraafplaats inmiddels met allemaal speelgoed
ute
Actief
Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
Contacteer:

Ongelezen bericht door ute »

Fijn dat Puck het zo goed doet. Ik heb ook een hond met vaker een Hotspot. Erg vervelend. En maar 30 tennisballen ? Je mag haar wel een paar meer gunnen :P
Afbeelding
johanna68
Zeer actief

ute schreef:Fijn dat Puck het zo goed doet. Ik heb ook een hond met vaker een Hotspot. Erg vervelend. En maar 30 tennisballen ? Je mag haar wel een paar meer gunnen :P
hahaha tja helaas.. al het geld gaat richting dierenarts...meer dan 30 tennisballen zit er niet in.... oh en een wasmand vol speelgoed natuurlijk :LOL:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Leuk weer een update te lezen :ok: .
johanna68 schreef:Heb echt idee dat ik enige ben die zo'n geweldige hond heeft.
Hahaha, zó herkenbaar :engel: .
johanna68
Zeer actief

Puck is inmiddels weer naar dierenarts geweest. Weer erge jeuk en schilfers en dit keer zijn er schraapsels gemaakt. Ze heeft weer twee injectie's gehad. Dat werkte even. Uitslag van schraapsels...er was een gist (malessezia) gevonden en daarvoor een shampoo gekregen. Op zich moet dat werken en zo niet dat komt het jeuk niet door de Malassezia.

Inmiddels drie keer gebruikt maar jeuk blijft weer verergeren. Ben heel veel info opdoen betreft vers. (puck krijgt alleen nog lam vers) . Waarschijnlijk gaan we deze week toch opbouwen met ander eiwitbron erbij en in dit geval paard. Zien hoe het dan gaat.
johanna68
Zeer actief

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag is Puck 1 jaar. Een hele mijlpaal gezien haar slechte start. Puck gaat redelijk goed ook al zijn we erg afhankelijk van nog steeds menig dierenartsbezoekjes. Verder is Puck een leuk spontaan en gezellig huisgenoot en luisteren gaat prima. Is erg sociaal en heeft dan ook regelmatig een playdate hier thuis of een afspraak tijdens een wandeling. Daar kan ze heerlijk van genieten. Ze speelt graag met dr bal of kippetje en kan tot vervelens toe door gaan om samen spelen af te dwingen.

Ze is niet erg groot maar groot genoeg om complete bank in beslag te nemen vandaar dat ik haar een bedje heb gemaakt voor in de kamer. Ideaal om languit liggend de straat in de gaten te houden betreft andere honden..stalker 1e klas.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”