Ik pieker niet over om op zulke stranden te komen, niet met en niet zonder honden... ik hou niet plaatsen waar je over de koppen kan lopen en van kinderen laat staan van krijsende rondrennend grut. Overigens waren die kinderen er wel hoor... maar gelukkig niet in die grote getale waar jij ze ziet... ze zien die kinderen, andere mensen en/.of andere honden niet eens staan.. bal zwemmen bal zwemmen bal zwemmen... dat is het enige wat belangrijk is voor ze...Sanchis schreef:Inderdaad, dat hij sociaal is naar zand en water geloof ik wel. Ik zie geen ronddrentelende kindertjes op de foto, buggy's die met hun wieltjes in het zand blijven hangen, gaten gravende duitsers, labradors die wel het water IN maar niet UIT willen, rond etterende terriertjes met balletjes in hun bek, wegwaaiende windschermen en kinderen met vliegertjes.Apple schreef:Oké, ik neem het aan, mechelaars zijn fantastische gezinshonden die ook op zondag mee naar het strand kunnen![]()
Het is een beetje hetzelfde principe als allemaal foto's van pitjes laten zien en zeggen dat ze echt wel heel sociaal zijn.
Zo zien veel stranden eruit, op een zomerse zondag.
Daarnaast kom ik er voor mijn rust en dit is midden in de zomervakantie in Bruinisse ter uwer informatie...
zelfde dag, zelfde strand een paar minuten later... dus ja ook andere (niet luisterende) honden want ik heb hier geen baas van kunnen ontdekken...

Maar goed, alle mechelaars zijn asociaal laten we het daar op houden.