toots schreef:dagmar88 schreef:toots schreef:
Hoe weet je dat nou heb je de geur herkent?
Misschien vond die teckelmans die reu wel gewoon erg leuk en misschien is teckelmans wel zo tegen meerdere honden?
Je kunt allemaal lulverhalen ophangen. Maar er zijn volgens mij net zo veel positieve verhalen als negatieve als het niet meer positieve zijn. Voor sommige mensen met hun honden kan het echt een uitkomst bieden.
Laeken likt in het voorbijgaan even aan iedere hondenachterkant, wist je dat niet.
Wat denk je nou eigenlijk zelf? Je ziet toch wel hoe andere honden op de jouwe reageren

Uhm als dat over Toots gaat daar reageert vooralsnog alles prima op

Nee, natuurlijk niet. Alsof ik jou ga vertellen hoe jouw hond zich gedraagt.
Het gaat er om dat het wel zo verstandig is het risico op een reu die als teef wordt gezien mee te nemen in je beslissing, of in ieder geval te weten dat die uitkomst tot de mogelijkheden behoort.
Pjotr heeft bijna iedere wandeling waarop we loslopende honden tegen komen over de oren verliefde reuen achter zich aan. Zoals ik net al zei:
dagmar88 schreef:
De meeste mensen hebben niet eens door dat pjotr geen teef is.
En nee, ik heb ze niet gevraagd of ze verliefd zijn en ook niet aan Pjotr geroken. Wanneer de reuen steeds weer niet luisteren terwijl ze dat normaal wel aardig doen, kwijlen, tandenklapperen, aan z'n holstertje likken en aan hem vast geplakt zitten, is het vrij duidelijk.
Nu gaat hij alles wat vervelend is uit de weg en vindt hij het met kleine romeotjes nog vrij lang leuk wanneer die met hem mee rennen.
Ik ken weinig tolerantere reuen dan Niko, maar als die steeds weer op dezelfde onbeschofte manier benaderd werd, dook die er absoluut vol bovenop.