Drazic schreef:
Alleen schuldig in een hoekje zitten doen ze hier dan weer niet, hij kijkt mij eerder triomfantelijk aan, goed gedaan van mij hè vrouwtje.
renee-uk schreef:niet, mijn hond is braaf en doet geen stoute dingen

mijn vorige hond stal -bijna onder mijn ogen- een dikke biefstuk van het aanrecht en gedroeg zich toen ik het ontdekte niet anders dan anders.
van schuldig zijn had ie nog nooit gehoord

Zijn -denk ik- vaak honden die het principe achteraf-boze-baas niet of nauwelijks kennen.
Charlie en Pjotr voelen zich ook absoluut niet bezwaard achteraf. Ze hebben een paar weken gehad dat ze elkaar vreselijk ophitsten als ik er niet was. Maar of nu de bank was opgegeten, ze een pak antraciet kleurig voegmiddel door het huis en over zichzelf hadden gestrooid of het samen hadden laten sneeuwen, ze waren even blij om mij te zien.
Terwijl Niko met dat soort dingen met z'n kont staat te knijpen en Tibbe over de rooie ging van ieder ongelukje in huis. Zelfs als hij vanuit een andere kamer een drol rook.
Als ik er ben weegt Charlie af wat zwaarder weegt. Met oud en nieuw heeft ze inderdaad ook een biefstuk die lag te rusten gejat. Ze doet ook wel hele stoute dingen onder m'n neus; heel rustig en beheerst alsof het zo hoort