Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stinkscheten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 2

Stinkscheten

Ongelezen bericht door Luna87 »

Luna kan wel eens een flinke meur laten, zeker als ze wat last van haar darmen heeft, maar gisteren sloeg echt alles :schrik: Het begon zo rond een uur of 5, we hadden visite. We zaten wat te kletsen en ineens zet die visite enorm grote ogen op. Ik begon een beetje te lachen, mensen die zelf geen honden hebben reageren meestal wel wat heftiger dan wij zeg maar. Maar toen rook ik het zelf :O: Ik ben echt nog nooit zo snel de kamer uit gevlucht :LOL: We hebben ons 5 minuten in de keuken verschanst, vervolgens is mijn vriend poolshoogte gaan nemen en is bijna kokhalzend alle ramen open gaan zetten. Het was echt niet te harden! Visite was om de een of andere reden ineens heel snel weg :idea: en wij bleven opgescheept zitten met onze persoonlijke methaangasunie.
Gedurende de avond diverse keren met Luna naar buiten geweest, ik kon me niet voorstellen dat het alleen gas zou zijn, daar moest nog wel wat meer achter zitten... Maar nee hoor, Luna kon ons alleen maar aankijken of we gek waren geworden met onze; 'Luna, ga je mee, moet je nog even poepen?' En ondertussen ging het allesoverheersende gestinkscheet maar door.
's Avonds besloten om Luna beneden te laten slapen, we hadden al doemscenario's over evacuaties in de straat ivm stankoverlast. Slapen kon ik slecht, ik was gespitst op geluiden van een hond in nood met ontzettende diarree. Ik heb nog even nagedacht, maar ik kon niets bedenken wat ze gegeten zou kunnen hebben wat zo'n rotte eieren lucht in werking heeft kunnen zetten.

's Ochtends echter werd ik wakker en trof een ontzettend blije hond aan die duidelijk heerlijk had geslapen. De lucht was inmiddels opgetrokken, maar ik blijf met een schuin oog naar haar kijken, ik vertrouw haar voor geen meter momenteel :oeps:

Hebben jullie het wel eens zo erg meegemaakt?
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Re: Stinkscheten

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

vroegah toen ze nog op vers stonden wel vaker dan nu, vooral als ze dan iets als konijn hadden gehad :schrik:
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 16 mar 2014 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Evertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix

Ongelezen bericht door Evertje »

Evert laat eigenlijk nooit scheten, behalve als hij geit had gegeten. Echt niet te harden die lucht! Dat krijgt hij dus ook niet meer.
Freek wil ook nog wel eens een stinkscheet laten, maar dat had ook te maken dat hij bij mij volledig op vers voer zit. Nu hij goed gewend is, nemen de scheetjes ook af ;)
*Marina*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cockers Spaniel

Ongelezen bericht door *Marina* »

Zelden tot nooit worden er scheten gelaten, beide eten vers, kan me niet heugen ooit een meur geroken te hebben...
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Storm doet het altijd uit enthousiastme dus als er visite is is de kans groot dat er af en toe wat ontsnapt.
maar storm kan niet heel goed tegen ander eten, dus als de visite niet naar ons luisterd en storm wat anders stiekem voert zijn ze de lul :lol1: zelf straffend. (visite blijft meestal logeren ivm de afstand)

zo vond mijn oma het een keer nodig om stiekem pasta bollo aan storm te geven, natuurlijk was zij toen favoriet voor storm en was niet meer bij haar weg te slaan en stinken niet normaal :LOL: , voortaan luisterd oma beter :engel: .
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Luna87
Zeer actief

Ik heb voor Luna een tijdje zelf eten samengesteld en in het begin merkte ik ook wel heel goed wat ze de dag ervoor had gekregen. Vooral met geit :schrik: Nu krijgt ze KVV omdat ze bleef meuten met bot, maar haar darmen kunnen over het algemeen heel veel hebben. Twee weken terug heeft ze bijvoorbeeld een keer een beetje blikvoer gehad en geen last. Als ik eens bij mijn moeder ben en langer blijf hangen dan gepland krijgt ze ook wel eens wat ander eten en dan merk ik ook nooit wat.
Vooralsnog is het mij een raadsel waarom de gaskraan open ging.
Afbeelding
Luna87
Zeer actief

StormenRoxy schreef:Storm doet het altijd uit enthousiastme dus als er visite is is de kans groot dat er af en toe wat ontsnapt.
maar storm kan niet heel goed tegen ander eten, dus als de visite niet naar ons luisterd en storm wat anders stiekem voert zijn ze de lul :lol1: zelf straffend. (visite blijft meestal logeren ivm de afstand)

zo vond mijn oma het een keer nodig om stiekem pasta bollo aan storm te geven, natuurlijk was zij toen favoriet voor storm en was niet meer bij haar weg te slaan en stinken niet normaal :LOL: , voortaan luisterd oma beter :engel: .
:E:

Ik heb zo'n vriend die Luna altijd zit te voeren. Hij doet het expres, maar Luna gaat er over het algemeen niet van stinken. Zijn honden wel, dus die zit ik nu ook altijd stiekem te voeren. Gelukkig merken hun het effect pas als ik al lang en breed weg ben :mrgreen:
Afbeelding
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Nee eigenlijk niet, Rasta rekt zich wel eens heerlijk uit en dan met zijn kont omhoog dan gaat het prrt prrrrt prrrrt maar ik ruik totaal niets :cheer: het vrouwtje daarintegen zorgt voor een compleet smokalarm
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Luna87
Zeer actief

Ptje schreef:het vrouwtje daarintegen zorgt voor een compleet smokalarm
ik heb gisteren hard mijn best gedaan om haar terug te pakken, maar ze keek niet op of om
Afbeelding
Marco88
Zeer actief
Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever

Ongelezen bericht door Marco88 »

Wat een verhaal over een hondenscheet
Afbeelding
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

Vorig jaar een keer, op een verjaardag en Tallie ging mee. De dag ervoor had ze een kilo pens weggewerkt en daar konden vrienden en familie intens van meegenieten. Na de vierde nucleaire bom ben ik maar vertrokken, oma zou er nog wat van krijgen :roos:
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
Luna87
Zeer actief

Marco88 schreef:Wat een verhaal over een hondenscheet
Vond je het geen leuk verhaal dan? :mrgreen:
Afbeelding
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Inez87 schreef:Ik heb voor Luna een tijdje zelf eten samengesteld en in het begin merkte ik ook wel heel goed wat ze de dag ervoor had gekregen. Vooral met geit :schrik: Nu krijgt ze KVV omdat ze bleef meuten met bot, maar haar darmen kunnen over het algemeen heel veel hebben. Twee weken terug heeft ze bijvoorbeeld een keer een beetje blikvoer gehad en geen last. Als ik eens bij mijn moeder ben en langer blijf hangen dan gepland krijgt ze ook wel eens wat ander eten en dan merk ik ook nooit wat.
Vooralsnog is het mij een raadsel waarom de gaskraan open ging.
Misschien vond ze de visite niet leuk :D
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Lut ging als pup veesten van gedroogd kamelenvlees.
Vond ik niet leuk, krijgt ze dus niet meer.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Gelukkig laat Noah geen scheten :cheer: Althans geen ruikende of horende :engel:
Perry en Noah

Afbeelding
Mary
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Mary »

Davey schrikt wel eens van zijn eigen scheten als hij ligt te slapen.
Dan kijkt hij mij aan alsof hij denkt; dat doe je toch niet in gezelschap :neenee: :neenee:
Afbeelding
I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
eveliendepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie :)

Ongelezen bericht door eveliendepien »

Haha Sam schrikt ook wel eens. Soms in alle commotie laat ze dr hoorbaar eentje en dan draait ze echt naar dr kont en dan kijkt ze me zo aan van 'wat gebeurde daar nou :80: '. Soms stinken ze heel erg, laatst nog in de auto :schrik: . Echt geen pretje!
Hahaha mijn vriend is het laatst gelukt om haar te verjagen met zijn bloemengeur zegmaar (gelukkig was ik toen niet in de buurt), maar hij vertelde me dat Sam niet wist hoe snel ze weg moest komen :LOL: .
Groetjes Evelien en een pootje van Sammie

Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Inez87 schreef:
Ptje schreef:het vrouwtje daarintegen zorgt voor een compleet smokalarm
ik heb gisteren hard mijn best gedaan om haar terug te pakken, maar ze keek niet op of om
Hahaha.

Hier laat Jarah stinkscheten van al het poep eten wat ze buiten doet, ze laat ook van die stink boeren en als ze haar vacht schoon likt als ze naast je ligt dan ruik je al die stront die ze gegeten heeft.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
ruygemoor
Zeer actief
Mijn ras(sen): sheltie en bordercollie.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ruygemoor »

hier op vers en echt nooit scheten gelukkig.
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Hahaha ik lig dubbel door de verhalen :LOL: Hier godzijdank geen hele erge stinkscheten. Wel eens dat meneer je schuldbewust aankijkt, wegloopt en een paar meter verder gaat liggen. Laat jou in de stank achter. Of als hij zit hoor je het geluid op de vloer ketsen en trekt hij 1 wenkbrauw op terwijl hij je aan blijft kijken.
Ik heb wel een Engelse bull op kantoor gehad en die lag graag onder mijn bureau. En als je haar dan weg zag draven wist je al dat je maar beter koffie kon gaan pakken want anders werd je gegarandeerd misselijk van de geproduceerde luchten.
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Hahaha! Je eigen persoonlijke gasunie, de hele straat geëvacueerd om een scheet van een hond :LOL: :LOL:

Heeft ze geen poep gegeten?

Otto laat af en toe zo'n stille. Ook heel vrolijk als je in gezelschap bent :oeps:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

Blegh, ja die hondenscheten kunnen goed stinken!

Xavi heeft het bij bepaalde kvv (die hij nu dus ook niet meer krijgt), man o man wat komt er dan een putlucht uit die hond. :schrik:

Maar das gelukkig alweer een tijdje geleden, hij heeft er nu geen last meer van.
Afbeelding
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

t kan natuurlijk ook iets zijn wat er gedronken is :idea:
Adjani & Tyson
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull terrier
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door Adjani & Tyson »

Hahah heel beeldend geschreven
Jessy kan er ook wat van. Tyson laat gelukkig niet veel scheten, maar als hij ze laat is het meestal op nogal ongelukkige momenten; kamer vol bezoek, volle stadsbus, etc
Afbeelding
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Hippo »

Hippo die heel af en toe hoorbare, maar stinkloze scheten laat en er zelf voor weg rent... En Oscar die minstens een paar keer per dag geluidloze maar echt bizar stinkende scheten laat. Die slaan gewoon op je longen, echt vreselijk :oeps:

En inderdaad altijd als er visite is, of je net lekker een hap eten wil nemen bah! Hij krijgt het van de KVV(maakt niet uit welke), maar zonder KVV eet hij niet voldoende brokken dus zolang hij nog in de groei zit moeten we nog even doorbijten...
AnneBP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Golden RetrieverxPoedel
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door AnneBP »

whaha leuke verhalen :p
Yazoo laat wel eens een scheetje als ze naast je zit de schooien, die klettert dan lekker tegen het laminaat maar stinken doen ze gelukkig bijna nooit :p
Noa hoor je ook af en toe, maar gelukkig blijft het daarbij...
Afbeelding
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.

Ongelezen bericht door christina »

Haha, je hebt mij aan het lachen gemaakt! Je zou hem moeten trainen dat hij die scheten op commando kan laten als je visite hebt die maar niet naar huis wil:)
Moeders wilde net mee wandelen in het veen. We rijden er met haar kleine koektrommeltje naar toe en nog maar net onderweg laat Charlie ons ook een poepie ruiken. Gelukkig was het op de heenweg. Konden we daarna tenminste nog lekker uitwaaien.
Afbeelding
Ink
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Jack Russell Terrier, genaamd Loekie

Ongelezen bericht door Ink »

Loekie kan enorm stinken. En het zijn bijna altijd van die onhoorbare sluipmoordenaars, vooral als ie lekker ontspannen ligt. Je hoort en merkt er niks van.....tot de lucht begint door te dringen! :schrik: Hebben hier ook wel eens kokhalzend in de kamer gezeten, sta er soms echt versteld van hoe veel stank er uit zo'n klein kontje kan komen! :mrgreen:
Afbeelding

Life is what happens to you, while you're busy making other plans - John Lennon
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”