Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Narcose

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

marloes_2406
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Narcose

Ongelezen bericht door marloes_2406 »

Ja het gaat best goed met Zara:) Lekker samen op de bank hangen hhaha
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

marloes_2406 schreef:Ja het gaat best goed met Zara:) Lekker samen op de bank hangen hhaha
:ok: Gelukkig.

M'n katten heb ik altijd wakker achtergelaten. Is met "normale" narcose ook een keer mis gegaan.
We hadden gewaarschuwd dat hij niet alleen gelaten kan worden in een kooi of kattenmand, maar de DA is na de operatie gezellig thuis bij de vrouw een boterham gaan eten.
Toen die terug kwam had de arme kat zich met kooi en al compleet in paniek door de hele praktijk geklauwd :ugh:
Met gasnarcose hebben ze nooit ergens last van gehad.

Denk dat ik toch maar ga vragen of ik er bij Charlie bij mag blijven tot ze slaapt en wanneer ze wakker wordt...
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

dagmar88 schreef:
marloes_2406 schreef:Ja het gaat best goed met Zara:) Lekker samen op de bank hangen hhaha
:ok: Gelukkig.

M'n katten heb ik altijd wakker achtergelaten. Is met "normale" narcose ook een keer mis gegaan.
We hadden gewaarschuwd dat hij niet alleen gelaten kan worden in een kooi of kattenmand, maar de DA is na de operatie gezellig thuis bij de vrouw een boterham gaan eten.
Toen die terug kwam had de arme kat zich met kooi en al compleet in paniek door de hele praktijk geklauwd :ugh:
Met gasnarcose hebben ze nooit ergens last van gehad.

Denk dat ik toch maar ga vragen of ik er bij Charlie bij mag blijven tot ze slaapt en wanneer ze wakker wordt...
Dat is voor mij zelfs een voorwaarde :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Tiny schreef:
joline schreef:Mijn hond heeft ook een nare reactie gehad bij één van zijn operaties. Hij werd gillend wakker, echt van die gillen die door merg en been gaan.
Jeda schijnt, terwijl ze onder narcose was, heel erg gegild te hebben :(: Helaas is mijn meisje niet meer wakker geworden en is het voor mij een raadsel wat er nou precies gebeurd is. Dus nee, ik denk nu helemaal niet meer makkelijk over een narcose.
Wat vreselijk zeg :cry:
Ik denk ook niet makkelijk meer over een narcose en ik wil er bij zijn als mijn honden in slaap vallen en als ze wakker worden.

Bij mijn hond was het toen van de ketamine geloof ik, staat nu ook in zijn dossier dat hij dat niet meer mag krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”