Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Narcose
Moderator: moderatorteam
- marloes_2406
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Narcose
Ja het gaat best goed met Zara:) Lekker samen op de bank hangen hhaha
- dagmar88
- Zeer actief
marloes_2406 schreef:Ja het gaat best goed met Zara:) Lekker samen op de bank hangen hhaha
M'n katten heb ik altijd wakker achtergelaten. Is met "normale" narcose ook een keer mis gegaan.
We hadden gewaarschuwd dat hij niet alleen gelaten kan worden in een kooi of kattenmand, maar de DA is na de operatie gezellig thuis bij de vrouw een boterham gaan eten.
Toen die terug kwam had de arme kat zich met kooi en al compleet in paniek door de hele praktijk geklauwd
Met gasnarcose hebben ze nooit ergens last van gehad.
Denk dat ik toch maar ga vragen of ik er bij Charlie bij mag blijven tot ze slaapt en wanneer ze wakker wordt...
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Dat is voor mij zelfs een voorwaardedagmar88 schreef:marloes_2406 schreef:Ja het gaat best goed met Zara:) Lekker samen op de bank hangen hhahaGelukkig.
M'n katten heb ik altijd wakker achtergelaten. Is met "normale" narcose ook een keer mis gegaan.
We hadden gewaarschuwd dat hij niet alleen gelaten kan worden in een kooi of kattenmand, maar de DA is na de operatie gezellig thuis bij de vrouw een boterham gaan eten.
Toen die terug kwam had de arme kat zich met kooi en al compleet in paniek door de hele praktijk geklauwd![]()
Met gasnarcose hebben ze nooit ergens last van gehad.
Denk dat ik toch maar ga vragen of ik er bij Charlie bij mag blijven tot ze slaapt en wanneer ze wakker wordt...
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Wat vreselijk zegTiny schreef:Jeda schijnt, terwijl ze onder narcose was, heel erg gegild te hebbenjoline schreef:Mijn hond heeft ook een nare reactie gehad bij één van zijn operaties. Hij werd gillend wakker, echt van die gillen die door merg en been gaan.Helaas is mijn meisje niet meer wakker geworden en is het voor mij een raadsel wat er nou precies gebeurd is. Dus nee, ik denk nu helemaal niet meer makkelijk over een narcose.
Ik denk ook niet makkelijk meer over een narcose en ik wil er bij zijn als mijn honden in slaap vallen en als ze wakker worden.
Bij mijn hond was het toen van de ketamine geloof ik, staat nu ook in zijn dossier dat hij dat niet meer mag krijgen.