Jij ben niet de enige die er zo overdenkt. Tel op deze mening en zie het resultaat in het veld. Die haas heeft dus wel last van hetzende honden. Grondbroeders ook.iones schreef:Wat stel jij dan voor? Mensen die wonen tussen het beton en asfalt wonen hebben een hond niets te bieden nee. Maar mensen die in landelijk gebied wonen kennelijk ook niet want mensen zoals jij vinden dat ze daar ook altijd maar aan de lijn moeten want owee ze zullen de keer achter een haas aan rennen. Heeft die haas nauwelijks last van.nyckle schreef:malinois schreef:Ik lees in iones opmerking niet zijn honden maar honden in t algemeen. Lees ook werkelijk nooit iets positief alleen maar overlast. Ze zijn allemaal maar tot last.... daar lijk jij yoch alles behalve opM@scha schreef:
geen idee. ik lees over niet loslaten van honden en dus een hekel aan honden hebben.. daar hoor ik dan ook bij
Ben toch blij dat ik niet zo negatief in t leven sta... dan zou ik me elke dag wel moeten ergeren....
Weet je, ik heb het zelfde gevoel dan dat van Kooi. Het is alleen, dat deze zielige honden niet alleen bij jagers voorkomen, maar onder heel veel "hondenliefhebbers".
Er zijn heel veel honden, die de eigenaars boven het hoofd zijn gegroeid, en het flatje, hokje weinig meer uit komen.
Soms denk ik wel eens: "mensen ga nu eerst eens na kan ik een hond wel in de mijn omgeving houden".
Ik heb dan ook alle respect voor mensen, ook al zijn ze nog zo gek op honden, om de keuze te maken om niet een hond te nemen.
Aan een hond valt vrij gemakkelijk te ontkomen. Itt een geweer.....
Wat is er mis mee, dat als je ook maar vermoed, dat er zich wild is je hond vast te haken?