Het zal je vast ook 'een zorg zijn', maar ik vind je wel erg onvriendelijk en negatief. Het is fijn dat je helpt/wil helpen, maar je hoeft dat niet meteen op te geven als ts niet zo reageert als jij wil. (Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat ts na 2 commentaren tijdens een klein rondje fietsen hier schrijft dat ze een heleboel kritiek krijgt. Zo voelt dat natuurlijk.) Je kán ook tips geven zonder kritiek te geven, echt waar.renee-uk schreef: ja dat is dan vast 'nogal wat commentaar.'
maar je draait nog maar lekker een tijdje door
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bitter Pasta
Moderator: moderatorteam
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Re: Bitter Pasta
- smokey
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 1
Leonie. schreef:Het zal je vast ook 'een zorg zijn', maar ik vind je wel erg onvriendelijk en negatief. Het is fijn dat je helpt/wil helpen, maar je hoeft dat niet meteen op te geven als ts niet zo reageert als jij wil. (Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat ts na 2 commentaren tijdens een klein rondje fietsen hier schrijft dat ze een heleboel kritiek krijgt. Zo voelt dat natuurlijk.) Je kán ook tips geven zonder kritiek te geven, echt waar.renee-uk schreef: ja dat is dan vast 'nogal wat commentaar.'
Dat vind ik heel vriendelijk wat je daar zegt ,
Het middeltje zit ondertussen op zijn staart en hopelijk groeit het weer snel aan ! , heb hem nooit meer zien plukken eraan het is puur voor het geval hij het opeens wel zou doen.
(((( was vergeten 's te gebruiken bij * Collega , het waren dus 3 personen die commentaar gaven
Ik zal me eens wat meer aan de 3 R gaan houden
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
zachte heelmeesters maken stinkende wonden.Leonie. schreef:Het zal je vast ook 'een zorg zijn', maar ik vind je wel erg onvriendelijk en negatief. Het is fijn dat je helpt/wil helpen, maar je hoeft dat niet meteen op te geven als ts niet zo reageert als jij wil. (Ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat ts na 2 commentaren tijdens een klein rondje fietsen hier schrijft dat ze een heleboel kritiek krijgt. Zo voelt dat natuurlijk.) Je kán ook tips geven zonder kritiek te geven, echt waar.renee-uk schreef: ja dat is dan vast 'nogal wat commentaar.'
ik vind honden belangrijker dan de tere zieltjes van baasjes.
heb je wel eens een hond gezien die zo neurotisch is dat ie zijn staart kaal vreet?
ik wel en ik kan je vertellen dat dat niet leuk is, als in heel verschrikkelijk niet leuk.
maar als je problemen hebt met mijn manier van advies geven denk ik dat de negeerfunctie een uitstekend idee is.
ik kan je verzekeren dat verwachten dat ik dat anders ga doen ijdele hoop is

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Leonie.
- Zeer actief
Ik weet niet waarom je nu opnieuw zo fel doet. Ik geef je alleen advies. Ik denk niet dat de baasjes met tere zieltjes veel aan je advies hebben als je het zo vijandig brengt. Andere mensen in dit topic geven ongeveer hetzelfde advies als jij, maar dan op een vriendelijke manier. En daar leert ze heus wel van.
Ik hoef je absoluut niet in de negeerfunctie, want ik lees graag adviezen.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
misschien heb ik niet zo'n behoefte aan ongevraagd advies?Leonie. schreef:Ik weet niet waarom je nu opnieuw zo fel doet. Ik geef je alleen advies. Ik denk niet dat de baasjes met tere zieltjes veel aan je advies hebben als je het zo vijandig brengt. Andere mensen in dit topic geven ongeveer hetzelfde advies als jij, maar dan op een vriendelijke manier. En daar leert ze heus wel van.
ik reageer op mijn manier en ben niet van plan die te veranderen.
nogmaals, als je daar moeite mee hebt lees je het maar niet of zet je me in de negeer.
en doe je dat niet -en dat is helemaal je eigen keus- dan zul je je neer moeten leggen bij mijn manier van advies geven.
maar misschien heb je een beetje moeite met begrijpend lezen?
ik heb dit namelijk hierboven ook al gezegd, al ben ik niks te beroerd om dat nog een keer te doen zoals je ziet.
alleen hierna zul je toch zelf je hersentjes moeten laten werken, het lijkt mij inmiddels wel duidelijk genoeg!

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Ik ga mee in het advies over rust, rust is 1 van de belangrijkste dingen die een hond moet leren, zeker een hond die graag wil werken.
Daarnaast zou ik eens heel goed kijken of hij niet nog steeds vlooien heeft, eentje kan genoeg zijn namelijk, sommige hondjes hebben een vlooienallergie en dan met name voor kattenvlooien, 1 beet kan dan genoeg zijn om je helemaal kaal te vreten! Goede vlooien bestreiding en daarna het voorkomen van vlooien, zeker ook bij je kat is dan belangrijk.
Is dat uitgesloten dan zou je eens kunnen kijken of het misschien een voedselallergie is?
Daarnaast zou ik eens heel goed kijken of hij niet nog steeds vlooien heeft, eentje kan genoeg zijn namelijk, sommige hondjes hebben een vlooienallergie en dan met name voor kattenvlooien, 1 beet kan dan genoeg zijn om je helemaal kaal te vreten! Goede vlooien bestreiding en daarna het voorkomen van vlooien, zeker ook bij je kat is dan belangrijk.
Is dat uitgesloten dan zou je eens kunnen kijken of het misschien een voedselallergie is?
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Leonie.
- Zeer actief
Je hoeft ook niets met mijn advies te doen, die keuze is inderdaad aan jou.renee-uk schreef: misschien heb ik niet zo'n behoefte aan ongevraagd advies?
ik reageer op mijn manier en ben niet van plan die te veranderen.
nogmaals, als je daar moeite mee hebt lees je het maar niet of zet je me in de negeer.
en doe je dat niet -en dat is helemaal je eigen keus- dan zul je je neer moeten leggen bij mijn manier van advies geven.
maar misschien heb je een beetje moeite met begrijpend lezen?
ik heb dit namelijk hierboven ook al gezegd, al ben ik niks te beroerd om dat nog een keer te doen zoals je ziet.
alleen hierna zul je toch zelf je hersentjes moeten laten werken, het lijkt mij inmiddels wel duidelijk genoeg!
Ik geef wel mijn mening: ik vind je berichten onvriendelijk en deze hierboven zelfs kinderachtig.
Ik leg mij wel neer bij je manier van advies geven hoor, dan kun jij je neerleggen bij het feit dat ik toch mijn mening geef. Volgens mij zijn we allebei vrij om deze dingen te doen. Raar om over de negeerfunctie te beginnen, vind ik.
- Leonie.
- Zeer actief
Volgens mij is de hond wel al gestopt? Als het bijvoorbeeld een allergie zou zijn, zou het waarschijnlijk aanhouden, toch?Lunatic schreef:Ik ga mee in het advies over rust, rust is 1 van de belangrijkste dingen die een hond moet leren, zeker een hond die graag wil werken.
De adviezen over rust, daar kan ik alleen maar in meegaan verder. Maar die adviezen kun je zeker ook los van het haaruittrekprobleem zien.
- smokey
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
bedankt allemaal voor de reacties !
Gelukkig hebben we hem niet meer zien bijten in zijn staart en het groeid al weer aardig aan.
De kat heeft geen vlooien gehad athans , vlooienkam leverde niks op en tijdens consult bij de DA ook niet , het was puur De hond die ze had en dit hebben we gelijk behandeld met een anti vlooien shampoo en daarna een vlooien middel gebruikt , of dit de oorzaak is geen idee aangezien hij maar een paar keer erop gebeten heeft .
Hopelijk is het gewoon voorbij nu en kunnen we de bitter pasta gebruiken voor de keer dat hij dit toch weer wilt doen
Gelukkig hebben we hem niet meer zien bijten in zijn staart en het groeid al weer aardig aan.
De kat heeft geen vlooien gehad athans , vlooienkam leverde niks op en tijdens consult bij de DA ook niet , het was puur De hond die ze had en dit hebben we gelijk behandeld met een anti vlooien shampoo en daarna een vlooien middel gebruikt , of dit de oorzaak is geen idee aangezien hij maar een paar keer erop gebeten heeft .
Hopelijk is het gewoon voorbij nu en kunnen we de bitter pasta gebruiken voor de keer dat hij dit toch weer wilt doen