Maar altijd is er wel iets, dan een baan, dan ruimte naja.
Ik wil mijn ouders ervan overtuigen dat het absoluut nu kan.
Alleen nu blijft er nog 1 maar.
Ik schets even de situatie hier in huis (zowel van werk, dieren, huis, bezigheden etc..)
Ik ben 24 (jemig wat klinkt dat oud) Ik heb een druk leventje.
Ik heb een leuke baan, van nu 18 uur onregelmatig(geen nacht)
Ik heb 2 pracht van paarden, waar ik graag mee wandel. rijd en van geniet.
Ik ga hier elke dag naar toe. en maak lange ritten van 10+ km soms nog veel meer.
Thuis hebben wij 3 katten, 2 oudjes van 11 jaar en een mega kleuter van 4 maand.
Daarna(de maar in het verhaal)
Heb ik 4 fretten, een oudje van bijna 9 jaar, die loopt op het laatste moment, hij is op en oud.
Dan heb ik er een van 2 jaar Rowan, Rowan is een bijter naar andere beesten, hij krijgt er stress van en loopt 99% van de tijd boven op de slaapkamers. Hij komt achteraf gebleken uit een slechte fok lijn, en is erg vatbaar voor maagproblemen door stress.
Dan heb ik nog 2 kleuters van bijna een jaar. Mees & Hazel. Beide erg lief doen weinig aan andere dieren in zover dat mogelijk is met een roofdier.
Nu lopen Mees & Hazel altijd beneden in de woonkamer s' avonds zo gemiddeld 1,5 tot 2 uur.
En daar is nu ook het probleem.(dat vinden mijn ouders althans)
De hond zou daar dan ook lopen, en de fretten ook. Ik wil niet dat de hond gebeten wordt en vind dat een groot risico.
Nu wil ik daar een passende oplossing voor bedenken, en door middel van dat mijn ouders ervan overtuigen
Dat een hond wel in ons leven zou passen. Zonder dat de fret of de hond daar last van hebben.
De hond hoeft zo wie zo niet heel veel alleen te zijn, mijn vader werkt op een bedrijf, waar de hond mee naar toe zou kunnen als ik druk ben, er is daar nog een hond (een labrador vrouwtje)
En mijn moeder is tussendoor overdag vaak thuis (voor een evt kort uitlaat moment)
Verder zijn de kosten & zorgen voor mij.
Nu klinkt dit wel erg penny allemaal, maar ik bedoel dit echt serieus.
Ik heb heel vaak de hond van bedrijf waar mijn vader werkt, (zijn goeie vrienden)
En als die er is vinden ze zoo gaaf. En dan maken ze mij lekker van ohh gaat wel heel goed he met de katten.
Wie o wie heeft de doorslag gevende tip