Deze zat helemaal weggekropen onder mijn bed (en het is een elektrisch bed met een hele zware lattenbodemblondie schreef:Moet je zo'n kat eerst wel te pakken krijgen. Hier zat er ook eens een vreemde kat in huis, dat was nog niet makkelijk om dat kreng weg te krijgen die vloog recht op mijn gezicht af toen ik hem wilde pakkenMuk schreef:Of naar de dierenarts om de chipgegevens uit te laten lezen. Dan kun je, mits de kat gechipt is, de schade wel verhalen. En toch maar nieuwe horren nemen, om dit te voorkomen én ook die rekening verhalen op die vrouw.Femmel schreef: Volgende keer dus echt naar het asiel brengen, hopen dat hij gechipt is en geregistreerd, dan kun je waarschijnlijk de schade wel verhalen.
Echt rare mensen.![]()
Zou je trouwens niet nog iets kunnen doen met een eventuele getuigenis van je buurman? Hij wist toch wiens kat het wél was en heeft toch alles gezien/gehoord?![]()
Bij de buren ook eens een kat weggehaald, toen had ik wel handschoenen aan en mijn gezicht bedekt overigens.
Maar als ik het mijn buurman gevraagd heb, hij woont hier langer en weet wel waar alle katten thuis horen, dan probeer ik hem toch te pakken en iom de buurman ga ik mijn schade verhalen. Tussenpersoon belde terug en het kan niet op mijn inboedelverzekering verhaald worden (ging er al vanuit dat dat niet kon)

TARAK