Ik vind katten echt leuk, of ondertussen vond ze leuk, maar ik ben er nu echt helemaal klaar mee.
Net de honden uitgelaten, geluk voor de kat had ik ze alle 5 bij me, kom ik terug komt er een kat van mijn trap afgelopen
Nou daar vloog alles door het huis, mn Amy, Iz en Iv killen een kat en nee dat wil ik niet. Mijn buurman heeft 2 katten, dus die zijn bed uitgebeld. Snapte het niet, maar goed ik met een bakje kattenvlees op zoek naar de kat ergens onder mijn bed. (Honden uiteraard beneden).
Na heel veel moeite kat gevangen zegt buurman, dat is Herman niet
Kat woont 8 huizen verder zei hij en gaat bij iedereen naar binnen. Ja lekker handig NOT
Ik wil naar binnen doet de schone slaapster (andere buurvrouw 46 jaar ligt elke dag tot minimaal 12 uur op bed) en begint me toch tekeer te gaan. Heb nog geprobeerd uit te leggen dat er een kat binnen zat ( zij heeft een enorme hekel aan katten en mept ze met een bezem de tuin uit), maar nee, schoonheidsslaapje was verstoord schold nog wat en smeet haar raam dicht.
Ik ben er zo klaar mee, kan godver niet eens mijn ramen open laten of er zit weer een kat binnen. Echt de volgende keer vang ik hm en krijgt hij een enkeltje asiel.
Straks krijg ik nog gezeik dat mijn honden een kat gekilled hebben in mijn eigen huis
Schijtzooi