Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ben ik nu onredelijk?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

hondje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
Aantal honden: 1

Re: Ben ik nu onredelijk?

Ongelezen bericht door hondje »

blondie schreef:Doe nog maar een briefje erachteraan :lol1: Als ze de tekst "volgende keer zal ik het anders aanpakken" als een dreigement zien dan ehh :wink:

...
Het is niet geheel netjes, maar als er naar een verzoek niet geluisterd wordt dan maar op een grove manier die ze blijkbaar beter begrijpen :19:
Ha ha ga ik doen een briefje erachter aan. Nou ja hoop dat de smiley zijn werk doet.

Goed van je dat je voor die oude man bent opgekomen :ok: Zo erg dat die jongeren voor een oude man al geen respect hadden.
Afbeelding
Daisy 12-08-2010
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Ach goed, goed. Ik kan er gewoon slecht tegen als mensen uitgedaagd worden of getreiterd. En verbaas me dan eigenlijk telkens weer dat er niemand anders reageert. Dit keer heb ik het dus vrij lang laten gaan in de hoop dat er ook een andere buurtgenoot eens wat zou zeggen. Niet elke keer "dat wijf van de hoek".
Het vervelende vind ik namelijk wel dat er later wordt gezegd dat ze het niet normaal vonden hoe de kinderen bezig waren, mijn verderop buurman is ook vaak doelwit. Zelf heb ik dan wel eens de gedachte dat men het erg vind, of vervelend, maar niemand zegt er iets van. Bang om zelf doelwit te worden denk ik? En uiteraard zit dat ook in mijn achterhoofd, maar als je allemaal zo gaat denken dan vind ik de wereld zielig en angstig geworden. En egoïstisch.

Vind het overigens wel eens lastig hoor. Wat is toelaatbaar en wat niet. Maar ik kan me niet herinneren dat ik gillend en schreeuwend over straat ging, grote muil had tegen ouderen e.d. daar werd gewoon wat van gezegd, en had je nog een grote bek dan stonden ze bij je ouders op de stoep. Mijn vader was dan niet misselijk.
Helaas tegenwoordig halen ze papa er zelf bij die jou gaat vertellen dat zijn kinderen recht hebben om :roll: dat heb ik ook een keer meegemaakt. Niet naar mij toe, maar naar de verderop buurman en al die joelende kinderen eromheen.
Die meneer heb ik toen ook even fijntjes verteld wat zijn kinderen uitvroten, en of hij ze aub mee wilde nemen naar het veldje voor hun eigen flat om te zien hoe lang ze het zelf vol zouden houden met dat gegil en geschreeuw :mann:

Noem mij maar onredelijk, prima. Vorig jaar stond er 1 op het punt een ander een kopschop te geven naast het huis. Ik was toen erg blij dat ik op dat moment naar buiten stapte. Verderop buuf vroeg later of ik de gillende kinderen zat was en mijn bek weer had opengetrokken (je hebt snel de naam..) Nee je moet ze elkaar de hersens in laten trappen, dat is fijn.

Maar goed. Ik heb geen kinderen en daarom ook minder tolerant zegt met dan. :mrgreen:
mmartinn
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mmartinn »

Ik vind het lastig, ikzelf heb niet zo'n problemen met het vuurwerk.
Snap dat als je doodsbange dieren hebt dat je er dan schijtziek van word.
Maar over algemeen ga je jezelf op lopen vreten en dan word het alleen maar erger voor je gevoel.
Ik zou dat niet op die manier kenbaar maken trouwens, als je direct dreigt met de politie word je over algemeen achter je rug om keihard uitgelachen.
Had dit jaar ook een akkefietje, sinds lange tijd een pakje knalvuurwerk gehaald om Castor er aan te laten wennen. Stormt er ook een mevrouw naar buiten met dreigende taal (politie). Nou dat was een pretje zeg, na een tijdje praten even goede vrienden hoor, dat wel.
Maar als die vrouw normaal had gevraagd had ze hetzelfde effect.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”