Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

aan mijn voeten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

aan mijn voeten

Ongelezen bericht door maart »

Ds ligt op dit moment aan mijn voeten, zo vertrouwd, zo heerlijk, zo normaal...

Gisteren lag ik echter aan de hare, de ganse avond en nacht lang. Helemaal niet normaal en vertrouwd, wel bezorgd en beschermend :ugh:
Ze bleek bijna 3 jaar na de vorige keer, weer eens vergif binnen te hebben :cry: Gelukkig niet zo erg als vorige keer, ze is niet opgenomen geweest, enkel goed in de gaten gehouden.
Vanmorgen nog steeds overgeven dus toch eens naar de DA voor een middel tegen het braken.

Het is goed aangeslaan, vanavond is ze weer mee op wandel geweest.
Gisterenavond lag ze als een hoopje ellende op haar kussen, ik naast haar, even ellendig.

Vanavond zit op mijn gemak in de zetel, met een wijntje. Zij houdt mijn voeten warm... trouw, zoals het moet en al meer dan 9 jaar is :I:

verdorie toch, wat vrees ik de dag dat ze er echt niet meer zal zijn :ugh:
Caro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder
Aantal honden: 1

Re: aan mijn voeten

Ongelezen bericht door Caro »

Oei al twee keer vergif, hoe heeft ze dat binnen gekregen? Wel fijn dat het nu weer beter met haar gaat. Ik zou ook niet weten wat te moeten zonder mijn maatje Shep. Die op dit moment ook aan mijn voeten ligt, onder het bureau. Zit op mijn werk, we hebben samen slaapdienst.
Afbeelding
maart
Zeer actief

eerste keer zat het in stukken vis. Nu is er een gans eind lookworst uitgekomen toen ze braakte (en niemand van ons heeft dat gegeven).
Vermoedelijk is het echter eerder om mijn katten te vergiftigen, gezien de dosis en de betrekkelijk weinige last die zij gehad heeft. 1 van mijn katten is al sinds donderdag niet meer thuisgekomen, ik vrees het ergste :ugh:
Caro
Zeer actief

maart schreef:eerste keer zat het in stukken vis. Nu is er een gans eind lookworst uitgekomen toen ze braakte (en niemand van ons heeft dat gegeven).
Vermoedelijk is het echter eerder om mijn katten te vergiftigen, gezien de dosis en de betrekkelijk weinige last die zij gehad heeft. 1 van mijn katten is al sinds donderdag niet meer thuisgekomen, ik vrees het ergste :ugh:
Dus jij hebt iemand in je buurt wonen die vergif neerlegt voor de katten?? Vreselijk zeg! Daar kan ik zo enorm kwaad om worden. Ik hoop dat je kat toch nog thuis gaat komen. Blijft hij vaker een paar dagen weg? Of is het bijna zeker mis?
Afbeelding
maart
Zeer actief

Caro schreef:
maart schreef:eerste keer zat het in stukken vis. Nu is er een gans eind lookworst uitgekomen toen ze braakte (en niemand van ons heeft dat gegeven).
Dus jij hebt iemand in je buurt wonen die vergif neerlegt voor de katten?? Vreselijk zeg! Daar kan ik zo enorm kwaad om worden. Ik hoop dat je kat toch nog thuis gaat komen. Blijft hij vaker een paar dagen weg? Of is het bijna zeker mis?
ja. Ik zie dat gedrocht zelfs meerdere keren per dag. Maar goed, klacht tegen onbekenden indienen is het enige wat je kunt doen want het is op openbaar terrein en geen bewijzen dat hij het er legt.

nee, normaal is ze er altijd.
Caro
Zeer actief

De kat afgelopen nacht nog niet thuis gekomen? Tjee wat zou ik er enorm onrustig van worden als er zo iemand in mijn buurt zou wonen.
Afbeelding
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

maart schreef: verdorie toch, wat vrees ik de dag dat ze er echt niet meer zal zijn :ugh:
Dat gevoel herken ik zo goed :ugh: .

Ben blij dat ze er weer bovenop komt. Hopelijk duikt Kapjes ook nog op...
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Peter27
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Peter27 »

Pfff wat een zieke mensen heb je ook.. Mijn hond is nogal een vreter en dit is toch wel mijn ergste nachtmerrie. Gelukkig lopen we vooral in buitengebied.

Sterkte met je hond en je kat.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
blablabla :)
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Ik moet er niet aan denken om in de buurt van een katten/hondenhater te wonen.
Sterkte met je hond en ik hoop dat je kat weer snel thuis is.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
maart
Zeer actief

Caro schreef:De kat afgelopen nacht nog niet thuis gekomen? Tjee wat zou ik er enorm onrustig van worden als er zo iemand in mijn buurt zou wonen.

nee, nog niet terug.
Het domein afgezocht en een lege verpakking rattenvergif gevonden. (pal naast de weide van mijn paarden) Ik heb zonet een klachtenmail verzonden naar de stadsdienst.
Ik vrees dat het voor Kapjes te laat zal zijn. :cry:
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Vreselijk zulke mensen.
Als je een hekel hebt aan bepaalde dieren, oke daar kan ik nog begrip voor opbrengen maar doelbewust op wrede wijze willen vermoorden, daar kan ik met de kop niet bij.
Sterkte met je meiske en maar hopen dat ze niet wéér vergif vindt (natuurlijk ook voor je katten)
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
maart
Zeer actief

ik hou ze inderdaad heel goed in de gaten.
kat zal het vergif denk ik wel eerder binnen hebben door het eten van een rat/muis... Uit Ds haar kots kon ik in elk geval geen korreltjes halen die zouden doen denken aan het vergif.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”