Iedereen heel erg bedankt!
Het besef begint nu langzaam te komen, gisteren wist ik echt niet wat me overkwam. Twee shows terug postte ik hier nog, toen best teleurgesteld, dat ik een G had gekregen. Achteraf gezien bleek die G nog best goed te zijn, maar zo voelde het op dat moment totaal niet. Nu zit ik thuis met een schitterende foto van onze prestatie gisteren (waar we nog een mooie lijst voor gaan scoren). Heb heel veel reacties gehad, van hele leuke tot mensen die het waarschijnlijk niet terecht vinden. Je leert de show wereld wel van een andere kant kennen op deze manier: er zijn (gelukkig) heel veel mensen die je van harte feliciteren maar er lopen er ook zeker een aantal bij die met een jaloers oog jouw kant op kijken en volgende keer wellicht wat minder aardig zullen zijn. Ach, that's life. Wat er ook gebeurt in volgende shows, dit pakken ze ons niet meer af!
Ik ga nu rustig kijken welke shows ik volgend jaar ga lopen. Op het lijstje staan:
- 7 februari Dogshow Eindhoven (Mw. C. Kerssemeijer): ik twijfel nog of dit de juiste keurmeester is voor Oryn's type
-23 maart Dogshow Leiden (Dhr. C.F. Rutten)
- 12 april Brabo Show Antwerpen (Mw. I. van de Laar-Houtsma): qua keurmeester een zeer goede keuze, even kijken wat ik met de afstand doe
- 19 april Dogshow Goes (Mw. Hoier, DK): geen idee wat ik van deze keurmeester moet denken. Het wordt wel of Goes of Antwerpen, beide vind ik te gek worden
- 29 mei Joe Kat show (Mw. J.F. Bakker-van de Woestijne): volgens de kenners geen slechte keurmeester & best een 'speciale' show
- 7 juni Arnhem (Mevr. Dr. Zafra Sirik, IL): wederom geen idee wat ik van de keurmeester moet denken
- 21/22 juni Uden Outdoor (Keurmeester onbekend): zal afhangen van de keurmeester en eventuele examens met de andere honden
Leiden en Joe Kat staan bij mij wel als een zekere show. De rest wil ik me nog even in verdiepen en moet ook even kijken wat er financieel en qua tijd haalbaar is. Zolang Oryn en ik het leuk vinden om te blijven showen, gaan we er lekker mee door