Sterkte ook voor hem.
En een dikke knuf.
Moderator: moderatorteam

renee-uk schreef:heerlijk beest is het toch ook
ik heb met een grote grijns zitten lezen.
wens je wel veel succes en vooral veel geduld met de volgende fase in de opvoeding van terrortaran
dat deed ik alflamme schreef:renee-uk schreef:heerlijk beest is het toch ook
wens je wel veel succes en vooral veel geduld met de volgende fase in de opvoeding van terrortaran
Haga dank je, dat ga ik ernstig nodig hebben.
Een hond van 70 cm hoog met een enigszins narcistische instelling en een bijzonder frivool karakter is niet de makkelijkste combinatie.
Je kunt het je voorstellen als een puber die zichzelf verschrikkelijke goed en belangrijk vindt, vooral geen zak uitvoert op school en alleen maar wil rellen en feesten. Tja, wish me luck

Geestelijke ondersteuning is ook goed hoorrenee-uk schreef:dat deed ik alflamme schreef:renee-uk schreef:heerlijk beest is het toch ook
Haga dank je, dat ga ik ernstig nodig hebben.
Een hond van 70 cm hoog met een enigszins narcistische instelling en een bijzonder frivool karakter is niet de makkelijkste combinatie.
Je kunt het je voorstellen als een puber die zichzelf verschrikkelijke goed en belangrijk vindt, vooral geen zak uitvoert op school en alleen maar wil rellen en feesten. Tja, wish me luck
ik vind hem geweldig en als ik niet zover weg zat kwam ik je helpen
Lizanne schreef:Ghehe, sterkteWat schrijf je ontzettend leuk!

kipo schreef:Ik lees met een grote grijns mee en hoe meer ik lees, hoe zekerder ik weet dat een Saarloos geweldig is.....bij anderen
Ik 'klaag' wel eens dat de eerste 3 jaar met Kita veel werk was, maar vergeleken bij Taran was ze een superbraaf modelhondje. Toegegeven Kwan hielp wel mee om haar enigszins in het gareel te houden, jatten heeft ze bijv nooit gedaan, dan kreeg ze van hem op haar donder.flamme schreef:kipo schreef:Ik lees met een grote grijns mee en hoe meer ik lees, hoe zekerder ik weet dat een Saarloos geweldig is.....bij anderen
Niet kopen nee, scheelt je veel was enzo

renee-uk schreef:ik lach me scheuren om die hond, kan er echt niks aan doen.
geweldig vind ik hem
sowwyflamme schreef:renee-uk schreef:ik lach me scheuren om die hond, kan er echt niks aan doen.
geweldig vind ik hem
Zit ik hier zwaar af te ziendank je wel voor je medeleven

ranetje schreef:Ik zal proberen mee te leven ..............................
![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt niet

jacq1970 schreef:Vind jouw verhalen ook geweldig hoor haha en zooo herkenbaar.. ik ben zo blij dat mijn Bowie de 6 gepasseerd is.. zij was ook zo vreselijkmaar bij iemand anders vind ik het dan wel weer erg grappig haha.