Hier verdwijnen ze bij bosjes, heb pas een dooie gevonden bij de basisschool vlak voor het uitgaan daar van en ik weet niet hoe lang staan wachten op de dierenambulance met een buurvrouw met een half verbrijzelde kat in een bakje.
Ook zo "verkeers savvy", maar daar heeft poekie zo weinig aan wanneer er expres gas gegeven wordt.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Buurkat: niet welkom
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
Re: Buurkat: niet welkom
Ach ja.. altijd overreden worden door een strontkar, nooit door een rijtuig!kooi schreef: Ze worden niet gemaakt in zo'n zevenmijlsmaat als jij hebt..
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik denk ook dat het eraan ligt waar je woon,mijn kat liep veel achter in het gemeenteplantsoen en aan de voorkant omij buuf wat eten te krijgen. Zou ik nou de deuruitstappen en razende auto,c voorbij zien komen dan zou ik denk ik ook geen kat nemen. Ik neem er nu ook geen omdat ik vlo niet vertrouwdagmar88 schreef:Hier verdwijnen ze bij bosjes, heb pas een dooie gevonden bij de basisschool vlak voor het uitgaan daar van en ik weet niet hoe lang staan wachten op de dierenambulance met een buurvrouw met een half verbrijzelde kat in een bakje.
Ook zo "verkeers savvy", maar daar heeft poekie zo weinig aan wanneer er expres gas gegeven wordt.

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Weten jullie geen creatiever en vermakelijker beledigingen te bedenken om naar elkaar te roepen? Dit leest werkelijk érg saai. Komkom, wees eens wat vileiner en creatiever, dat geeft de wereld kleuriones schreef:Ach ja.. altijd overreden worden door een strontkar, nooit door een rijtuig!kooi schreef:Ze worden niet gemaakt in zo'n zevenmijlsmaat als jij hebt..
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Wat vermakelijk en creatief betreft, ga ik mijn best doen voor jouw brood en spelen.Miranda schreef:Weten jullie geen creatiever en vermakelijker beledigingen te bedenken om naar elkaar te roepen? Dit leest werkelijk érg saai. Komkom, wees eens wat vileiner en creatiever, dat geeft de wereld kleuriones schreef:Ach ja.. altijd overreden worden door een strontkar, nooit door een rijtuig!kooi schreef:Ze worden niet gemaakt in zo'n zevenmijlsmaat als jij hebt..
De andere partij mag voor het vileine aantreden, dat blijft bij mij tussen de oren!